Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2010-01-26 23:04:35 följande:
    Varför tackade du inte ja???
    Inte riktigt min grej att vara dominant. Det skulle skötas över telefon, och jag har telefonskräck. Hade jag inte haft telefonskräck så hade jag lätt sagt ja bara för att se hur långt han verkligen kunde dra det. Att tillägga var att han inte var ett dugg intresserad av sex, om det inte var jag själv som krävde det.
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2010-01-26 23:08:15 följande:
    Haha det kan jag iof förstå. hade det bara varit över nätet hade jag lätt velat ha honom!
    Ja, vem tusan hade inte hakat på då.
  • Schnooglewookiemush

Fick just världens sjukaste kommentar på bloggen.

"Va??? Dags att fatta nu?? Du som haft häxjakt på FL och de stackars änglamammorna där och förringat deras sorg och känslor. Visat noll förståelse. Veckans dummaste bloggtema..."

Fattar nada.

• Schnooglewookiemush

Startade för nåt år sen en tråd som blev rätt stor, angående om folk tyckte att det var okej att ha bilder på avlidna änglabarn som profilbild (att de är döda på bilden). Det är väl det enda jag har haft att göra med det ämnet öht, men inte skulle jag kalla det för häxjakt...

• Schnooglewookiemush
    satakatse skrev 2010-01-27 17:50:35 följande:
    Men jag minns den tråden!!! Vilket liv det var om det... Gick ur där någon gång oxå, för jag tappa syget för "jag vet bäst och du är en rutten nolla -attityden" här inne på fl, märker att det inte har förändrats så mycket, men man har fått en ny sak på listan av beteenden här-- Kåt brev från folk.. Kom tebax hit för det här var ENDA stället där man inte fick sexförslag på, men men... de var då det...
    Ja, det blev ett himla liv. Personligen så förstår jag fullt ut att folk blir illa till mods av att se döda barn, en profilbild kan man inte direkt välja att inte se...

Haha, jag brukar få sexmail av gifta 40-åriga gubbar.
  • Schnooglewookiemush
    satakatse skrev 2010-01-27 17:58:51 följande:
    Finns såna bilder kvar? Själv tyckte jag nog då.. tycker nu i alla fall så att man kan väll göra en del i blogg där man varnar om "känsliga bilder", för det ÄR ändå döda barn... Hahaha! Har bara fått en mejl hittils, så jag starta tråd på det, och alla mejl jag kommer att få, ska jag göra tråd av.. om det är helt legalt att erbjuda trycka in den eller dyl, så är det helt okej att göra tråd av det...
    Har inte sett någon sån bild den senaste tiden. Men då var det iaf så att det inte fanns någon klar regel som sa att man inte fick ha såna profilbilder, och man gjorde inget aktivt för att stoppa dem.
    Men om t.ex. jag såg en sån profilbild och tog den stötande så kunde jag maila familjeliv och så mailade de i sin tur användaren, och förklarade att andra hade reagerat. Allmänt så sätter man ju såna bilder bland Starka bilder, och det tycker jag kan vara bra. För självklart ska de inte förbjudas, men vissa vill ha en varning innan så att de stapplar över såna bilder.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2010-01-30 10:21:23 följande:
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket- 29, trådens skabbigaste rastaruckel och mest ökända medlem från en ort strax utanför Sönsvall. Luktar alltid svagt av urin. Försörjer familjen genom "nattvandring". Har fortfarande samma frisyr som hon hade det ljuva året 1991. Har funnit sin bästa form (=rund är också en form”). Hemma går de gamla plattorna med Shakin Fredrik dagarna i ända.2timearound- 35, Stockholm. Tror att hon är bättre än alla andra. Gillar att ta den i tvåan. Brukar stå framför spegeln och leka att hon är Michelle Obama som välkomnar gäster till en middag, har en hemlig samling bajsporr i en skolåda under sängen. 78kg vill upp till 87kg. Gillar Tomas Ledin och R&B.aäfm, 25, Polsk flicka kom hit i jakten efter lycka och rika tjocka män., klassiskt och Lady Gaga, billig och villig. Bara nästan lika blond som hon framstår i skrift. Kassler med ananas är favoriträtten! Utstuderat dålig smak, tänk öststat. Vacker som en ros men tyvärr lite väl knubbig på fel ställen. Vill hålla sin vikt hemlig men siktar på att komma ned till tvåsiffrigt under 2010.Jazza, 31, Upproriskt Jehova som rymde med en lärare. Samlar på könshårsburkar, äter gärna flintastek. Lider av en sällsynt sjukdom som leder till ständig kåthet, ligger på grund av detta med Per Gessle vid sidan av. Lider även av tourettes syndrom, mycket svårt. Hänger med mopedfjortisarna i Alingsås. Slåss mot gravhullet och har 50 kilon kvar att gå ned. Gillar turkisk popmusik, men bara i hemlighet.Pixlen 26, Frikyrkokörledare Lidingö (men flyttar inom ett halvår förhoppningsvis) Har regelbundet sex med höns. ÄL om cirka en-två-tre veckor. Lilaskimrande flytningar. Umgås bara med människor med uttalat moderata åsikter. Brukar be att få ett finger uppstoppat i analen medan hon blir påsatt. Njuter av att fisa högt inför sin man.Äter LCHF och är lite av en predikant i ämnet. Fettdoktorns främste lärjunge. 58 kolhyderatlösa kilon.SimplyTheBest, 29, balettdansös från kina bor nu i Skåne (någonstans ) Tänder på att smörja in underkroppen i matolja och dra på sig ett par jeans över. Har medverkat i 5:ans "Outsiders" med denna fetisch. Har svårt arbetarklasskomplex och ovårdade tånaglar (gula, långa och skabbiga) Trådens främste Nutrilett förespråkare tar klyx vid behov och kan då snudda sin drömvikt på 55kg. Tror på tandfén.Maggan, 30, Upprorisk bokmal som fortfarande bor hemma hos föräldrarna i Örkelljunga, Allätare, eller snarare asätare, som senast lyssnade sönder Henry Lee (versionen med PJ) Äter pannkakor med senap och ketchup. Från andras nakna kroppar, som hon kedjat fast i en bur hemma hos sig, för ingen skulle frivilligt vara naken med henne. Skiter i utseendet äter vad och när hon vill. 55 taniga kg varav 2 går till hennes hemorojder.Psyksötsaken 26, Sin mors ständiga lilla EMO-flicka, vacker som en mulen dag, obehaglig till sättet, djävulsdyrkare. Lyssnar bara på ytterst obra musik. Reser ofta och gärna till Gambia. Äter allt som kommer från den egna kroppen, hud, naglar, snor. Bor närmare Skåne än vad som kan anses hälsosamt. Gillar pudlar. Klassens tungviktare näst efter polskan. Brukar plåga småfåglar.AtroCious, 0 år, ännu inte påtänkt, glimten i brevbärarens öga. Slickar sitt eget snor när det rinner ur näsan. Allas hackkyckling och bitter över sina varbölder i underlivet. Gravid inte fet!!! Lolilla, Halvgammal lolita med böjelse för fåniga nick som ingen orkar skriva ut. Samlar på döda fjärilar och syr en kostym av människohud. Bor med sin bror Einar på landet och ses av övriga bybor som ett par man inte pratar högt om. Gud kommer straffa dom när det är dax! Och denna stund är inte långt ifrån, eftersom hon hamnade i klimakteriet redan för 15 år sedan. Vältränad och ådrig! Har vårtor.MC 37, religiös extremist från Malå. Lyssnar på Carola och äter tuggummi med brunsås. Hon är skrikig och högljudd och står för en stor del av överbefolkningen på jorden. Är gift med Knutby-pastorn. Jojobantare pendlar mellan 58-88kg. Sitter i rullstol pga ett extremt fall av klumpfot.Lokisse 29, bor i Frankfurt där hon försörjer sig som en toplesswaitress. Gift med David Hasselhopp och knullar alltid i grenlösa läderkortbyxor. Gillar mustach - både på sig själv och på sin man. Brukar slicka upp svetten från främmande mäns ryggar. Hemma spelas endast svensk dansbandsmusik.Freddan 37, från nån håla, torrboll som basar över kontor ungefär som TheOffice. Gillar porr och snusk i det dolda och tar den gärna i 2:an. I sin ungdom var det Freddan Stoffe och Chrille med forden som var hårdaste av de hårda. Numera så märks hans hårdhet här på fl när han raggar bögar i smyg. Egentligålder 55, smygfet och tunnhårig. Lyssnar på musikaler och schlager mest hela tiden.BAM  Bystfager Anal Metodist 29 år invandrare från USA och spridare av kvasireligös dynga. Lever i kollektiv med fem andra lesbiska bönder någonstans på Skåneslätten. Har gruppsex med sina kvinnor med strap-on. Inte överviktig utan bastant som hon själv föredrar att kalla sig. Envisas med att ha blå mascara och blå ögonskugga varje dag. Spelar oftast hårdrock under sina orgier.Mharhionh Trådens lilla pretto- wthybrid. 22 år och 4 barns mor. Ammas fortfarande av sin mamma. 55 solbrända kilon är allt hon väger även när hon nu är höggravid. "bara för att man är på smällen då kan man fortfarande vara snygg lixom" sagt av fröken i månad 8 när hon kände sig påhoppad angående sin bantning. Gillar bara Britney och Lady gaga. /fyllt på här och där
    Men kan alla fatta nån jäkla gång att mitt nick inte är ATRO         CIOUS. AtroCious stavas det. Ni som tydligen inte vet något alls så är det ett ord på engelska. ETT ORD, INTE TVÅ.

Och jag är fan inte gravid, bara fet.

So long madderfakkers. *hatar världen*
  • Schnooglewookiemush
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 20:56:55 följande:
    Mycket bra jobbat! Önskar jag själv hade varit lika duktigt...
    lokisse skrev 2010-02-08 20:56:03 följande:
    ja du är duktig!!
    Tack!
    Ska börja med LCHF också, hoppas det blir bra. Jag och sambon ska köra Biggest loser här hemma, den som gått ner mest procentuellt i slutet av månaden får köpa nåt till sig själv.
  • Schnooglewookiemush
    Bam skrev 2010-02-08 21:09:03 följande:
    Varför kan inte folk banta på normalt sätt? Gör av med mer kalorier än du äter. Funkade för mig. 45 kg på 11 månader. Utan massa jävla LCHF, GI eller vikt(vi vill ha dina pengar) väktarpoints.
    Jag har försökt sen jag var typ 7 år. Hellre testa LCHF än att lägga sig på operationsbordet.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?