Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

PixL skrev 2009-11-29 11:12:08 följande:
    M C skrev 2009-11-29 11:09:46 följande: Jag undrar varför man blir bakis ibland och ibland inte? Trots att man druckit samma mängder?
    i bland är man inte sig själv helt enkelt...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

men nu far ni hoppa och skita sa far ni randiga ben jag ska pa svensk julmarknad!!!
    hej pa en sveng

• lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 12:53:07 följande:
    Äh du hade väl gjort detsamma för Astrid om hon dök upp i en rtaxi utan plånbok Erik vill knappast raka sig och det finns ingen sexuell kemi mellan oss. Han är mer som en brorsa eller kusin typ.
    det är dom som man ska gifta sig med... ja inte brochan eller kusinen (inte brorens kusin heller eller kusinens bror efter som det är lite samma sak)
  • lokisse
    dysleskikern skrev 2009-11-29 19:48:13 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 19:40:08 följande: Faktiskt inte, tro det eller ej. Men det var inte den sortens kväll heller. Bråkade med mannen om nån skitsak ute på en klubb, störtade ut därifrån som den fåniga drama queen jag är, men ångrade mig i samma sekund som jag kom ut ensam i regnet, drev omkring som en fjortis med mobilen i handen på gatorna och skickade pinsamma sms som jag har varit tvungen att be om ursäkt för idag, blev raggad på av typ en miljon obehagliga typer, tog mig till slut hem, slocknade och vaknade i en kletig pöl av utsmetat smink och saliv. Hej, jag är 26 år gammal. Liksom.
    uhh hatar dom kvällarna!
  • lokisse
    dysleskikern skrev 2009-11-29 20:28:07 följande:
    Ah, du vet känslan alltså? Visst är det hemskt.
    japp!!! man ska inte ga ut ihop... det blir aldeles för ofta pankaka av altihopa!
  • lokisse
    dysleskikern skrev 2009-11-29 20:36:27 följande:
    Det brukar gå bra för oss i vanliga fall (tack och lov, jag gillar att kunna gå ut tillsammans) men vi har haft lite motvind på sistone med olika saker och det är ju så lätt hänt att det bubblar upp till ytan när alkohol är inblandat. Blä. Men nu är vi supersams igen, skönt. Speciellt med tanke på att vi ska till IKEA imorgon. Hade inte riktigt orkat med det + dålig stämning samtidigt.
    till ikea ska man bara ga om man är jätte sams eller man har en tam man...
  • lokisse
    dysleskikern skrev 2009-11-29 20:53:14 följande:
    Jag avskyr det egentligen. Men jag sitter och kollar hemsidan nu, tänkte göra upp en plan för att det ska gå så smidigt som möjligt. Vi ska köpa en garderob och några julklappar.
    ikea plan.... om du hittar en som fukar sa tycker jag att du ska ta patent pa den och sälja den dyrt
  • lokisse

har sugit i mig en av 5 liter julmust som jag köpt till överpriser pa den svenska julmarknaden. nu kan julen komma jag är redo!

• lokisse
    PixL skrev 2009-11-30 11:52:00 följande:
    M C skrev 2009-11-30 11:47:47 följande: Finns det? Coolt. Synd att de antagligen inte släpper inte mig i USA .
    jag tyckte väll att jag kände igen dig... du är binladen eller hur???
  • lokisse
    PixL skrev 2009-11-30 12:06:24 följande:
    Nej, jag är hans syster.
    aha!! ni är väldigt lika
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?