• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-08 12:53:43 följande:
    vi kan bjuda honom på råbiff
    Eller så länkar vi in några riktiga förlossningsbilder...{#lang_emotions_djavulsk}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 12:58:12 följande:
    Vad händer med underlivet efter förlossningen? Börjar allt hänga?
    Nej, det händer ingenting. Ibland får man ärr.
    Man får lite lättare att kissa på sig när man nyser om man inte tränar.
    Men det ska se likadant ut efteråt, annars har man liksom ingen möjlighet att göra om det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Läckandet kommer till lika stor del av att man burit ett barn som att det kläms fram i puppa. Även en snittad som jag läcker om jag inte tränar.
    Det händer alla.

• M C
    Jazza skrev 2010-02-08 13:12:40 följande:
    inte vaselin heller, för att det "är bra att ha nu när du skall ha ont i muffen, så jag måste ta dig i tvåan"
    {#lang_emotions_sealed}
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 14:01:31 följande:
    Hur gamla är ni? Och de som inte är här?
    Ser ut som 31, beter mig som 56 och är nåt mittimellan. Jag är äldst i tråden.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 14:16:04 följande:
    Är du äldre än vad jag är? Fränt.
    Ibalnd undrar jag om jag är äldst på hela FL.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-08 14:12:40 följande:
    oh mc ursäkta att jag har bajst till din trad om ordsprak.....blev bara sa lack hatar när folk antar att man är korkad för att man inte kan stava (jag är bra pa att ta det men jag kommer ihag hur jobbigt det var innan jag blivigt hardhudad)
    Ja, jag med.
    Måste nog skriva in det i TS, annars kommer tråden bli en sån där tråd där folk tydligt visar sin okunskap istället för att bara ta till sig.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 14:55:47 följande:
    Hur gammal är du egentligen? Häromdagen såg jag nån som var 52 år.
    Inte 40 än på ett tag.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 18:03:42 följande:
    Äh var glada att ni ens haft ett äktenskap, mig vill ingen gifta sig med
    Mäh, du är lika ung som jag var när jag träffade karln! Totalt hade jag haft förhållanden som inte ens var ett år tillsammans då!
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-08 18:11:46 följande:
    Det var inget fel på min hy tills jag vaknade imorse och hittade finnen from hell.
    Ajm sårry.

Du får tänka så att det heter ungdomsfinne.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?