• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-08 11:33:34 följande:
    När kommer kukens dag, egentligen?
    Morgonstånd har guld i mun!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 11:15:56 följande:
    Avataren bland annet, men mer vad du besitter kunskaper om och en del allmänt beteende.
    Hmm, låter snubblande nära en tönt om du frågar mig.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 11:34:18 följande:
    Aha, ja jag fördjupar mig inte särskitl mycket i dessa batningskurer. Men var inte GI-metoden väldigt mycket på tapeter för två år sen för att det var revolutionernade? Och nu är det LCHF som har tagit över stafettpinnen?
    GI är en svältvariant av LCHF.
    Båda kommer från Atkins.
    Tanken med att lägga dit fettet är att man ska vara mätt längre.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 11:37:00 följande:
    Men ser du töntig ut också? Eller är det bara sin person som är töntig?
    Nej, jag är inte och har aldrig varit töntig.
    Nörd.
    En nörd är en tönt med sociala kunskaper.
    Ser högst normal ut fast med en viss rondör.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 11:50:04 följande:
    Inte nödvändigtvis skulle jag säga. Men en stor byst kan kompensera för väldigt mycket nördighet och töntighet.
    Ser konstigt ut med stora rattar på killar. För de flesta nördar är killar. Vi tjejer har inte intresse för SW, LotR eller att spela dataspel.
    Utom sådana som jag då.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 11:47:17 följande:
    Åfan, det skulle jag inte palla. Finns inget värre än att bli mätt på fett. Jag måste bli mätt på kolhydrater.
    Då blir du hungri igen på nån timme. Jag å andra sidan är mätt i ett dygn eller så på min blodiga biff med vitlökssmör.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 11:47:56 följande:
    Jag vill soc-anmäla ngn idag. Känner att min toleransnivå är ovanligt låg idag.
    Det är bara att härja lite i känsliga rummet eller i föräldrarummet.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-08 11:59:16 följande:
    kan man inte vara typ laborant nörd me??? sitta i dagar och titta pa en bakterie i microskop. maste det vara data nörd??
    Det beror på.
    Mest nördig är man om man håller på med datorer. Ta MITs nördtest vettja!
    http://www.ocf.berkeley.edu/~horie/nerd.html
    Eller lite roligare
    http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-08 12:46:47 följande:
    Jo, jag tänkte det
    Om inte annat härdar vi stackarn redan nu så när han står där i förlossningsrummet så kan det bara bli en trevlig överraskning.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?