Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-01-26 09:12:03 följande:
    det är inte alls det man vill vakna av!
    Nej, det var ett helvete.
  • Schnooglewookiemush
    Jazza skrev 2010-01-26 09:14:37 följande:
    Åh, shit! Vinterkräkjäveln?
    Vi vet inte riktigt, men han tror inte det. Han tror att han ätit något dåligt, för att känner sig inte sjuk längre, bara trött. Han har inte kräkts något mer heller så...
  • Schnooglewookiemush
    Jazza skrev 2010-01-26 09:23:37 följande:
    Laga bättre mat, för faen!
    Det var han som lagade det! Det var dock kyckling, och det kan ju vara rätt känsligt...
  • Schnooglewookiemush
    Jazza skrev 2010-01-26 09:25:05 följande:
    Ja och då hade du med blivit sjuk, ju... Hoppas iaf inte det är magsjuka
    Jamen jag åt inte kycklingen.
  • Schnooglewookiemush
    Freddan skrev 2010-01-26 10:06:19 följande:
    Finns det elitblöjor? Alltså blöljor som verkligen är bättre än alla andra märken? Och i så fall, vad kostar såna?
    Nej, blöjor är en djungel.

Libero kanske funkar bäst på min unge, medan din unge får utslag av dem. Det är helt omöjligt att säga vilket märke som är bäst, det är helt beroende på barnet vilket märke man ska ha. Man får testa sig fram.

Man ska dock inte tro att Libero eller Pampers automatiskt är bäst bara för att de är kända märken.

Vi har fått variera mellan olika märken med sonen.
  • Schnooglewookiemush
    Freddan skrev 2010-01-26 10:20:35 följande:
    Utslag av blöjor? Varför får de det? Borde inte alla innehålla samma material?
    Jag tror det kan handla om hur blöjan suger åt sig urin och avföring, samt hur blöjan sitter på barnet - olika märken sitter ofta olika bra på barnet.

Sonen har dock aldrig fått blöjutslag, men i vissa perioder har ena märket läckt och/eller inte suttit bra på honom. Ibland har ett visst märke luktat väldigt illa när sonen har kissat.

Pampers har varit sämst och Libero bäst, men både märkena har varit dåliga i vissa perioder.
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2010-01-26 19:50:03 följande:
    Hej jag är jätteledsen och har fått jättetråkiga nyheter och min man är jätteledsen och har fått samma nyheter och jag är arg. Jag ville bara berätta
    Något du vill utveckla? Trist i vilket fall som helst.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?