Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-30 10:04:14 följande:

A. Knulla B. Knulla C. Äta pannkakor och sen knulla.
    D. Vill att en viss FL-medlem ska få syfilis, gonorré, kondylom och hemorojder. I sina fläskveck.

Sen tycker jag det är kul med folk som tar snusktråden på allvar

De har uppenbarligen inte sett mig tidigare i detta forum om de tror jag är seriös, hahahah

Om jag nångång blir rik, alltså riktigt ööverdrivet rik, då tänker jag köpa upp familjeliv och sedan stänga av vissa medlemmar på livstid och innan det publicerar jag allt innehåll i deras inboxar.

Ni har alla skäggiga män. Säkert rakad skalle också

2timearound skrev 2009-12-30 10:15:47 följande:
    Mycket negativitet som flyter omkring här idag..........
    Det var en viss slyna från norrland eller nåt, som förstörde min morgon.

Jag har aldrig knullat en skäggig man.

Miina grabbar har haft tjockt men kort hår på huvudet och rakar sig varje morgon så de hålls lena och fina.

Män som skaffar skägg är säkert skitfula egentligen och har skägget för att dölja det

Jag knullar bara vackra pojkar

Jazza skrev 2009-12-30 10:50:34 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-30 10:48:55 följande: Är det därför ditt könshår hänger till knäna?
    Jag rakar fittan.
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-30 13:39:50 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-30 10:04:14 följande: Ibland blir jag riktigt rädd! Den listan skulle kunna ha skrivits av mig! HonSomHarDetLångaStörigaNicket- 29, trådens visaste och mest kära medlem från en ort strax utanför Sönsvall. 2timearound- Gillar att ta den i tvåan, 35, Stockholm, R&B aämf, 35, Polsk flicka kom hit i jakten efter lycka och rika tjocka män., klassiskt och Lady Gaga Jazza, 31, Upproriskt Jehova som rymde med en lärare. Alingsås Pixlen 26, Frikyrkokör ledare Lidingö (men flyttar inom ett halvår förhoppningsvis) ÄL om cirka en-två-tre veckor FL 19 Stockholm SimplyTheBest, 29, balettdansös från kina bor nu i Skåne (någonstans ) Maggan, 12, Upprorisk bokmal som fortfarande bor hemma hos föräldrarna i Örkelljunga, Allätare som senast lyssnade sönder Henry Lee (versionen med PJ)
    Den listan stämmer annars men du fick min ålder fel Jag är TJUGOFEM!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?