• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Du är svart som synden numera, ditt namn glittrar inte i babyblå och ditt vackra anlete pryder inte någon OT-tråd!

VARFÖR?
    *skriker i vanmakt*

Kom tillbaka, världen är sig inte lik!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-23 22:13
    LOLILLA I GRAVEN

Stop all the clocks, cut off the telephone,
    Prevent the dog from barking with a juicy bone,
    Silence the pianos and with muffled drum
    Bring out the coffin, let the mourners come.

Let aeroplanes circle moaning overhead
    Scribbling on the sky the message He is Dead,
    Put crepe bows round the white necks of the public doves,
    Let the traffic policemen wear black cotton gloves.

He was my North, my South, my East and West,
    My working week and my Sunday rest,
    My noon, my midnight, my talk, my song;
    I thought that love would last forever; I was wrong.

The stars are not wanted now; put out every one:
    Pack up the moon and dismantle the sun;
    Pour away the ocean and sweep up the woods:
    For nothing now can ever come to any good.

//W. H. Auden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-30 22:15
    Vi har en snygg och jämt 10 000 att fira!

Användarnamn är för mesar (Visa endast)
    Idag 22:11

10 000 fgsg

Som alltid spirituellt och välvårdat språk!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-01 22:47
    Grattis till 20 000!
    Användarnamn är för mesar (Visa endast)
    Idag 20:06

20 000

• Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 09:01:50 följande:
    Jag hatar kaffe, ge mig en öl istället.
    Det är lite för tidigt för mig, tyvärr. Måste faktiskt jobba idag. Men först ska jag shoppa!
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • Användarnamn är för mesar
    2timearound skrev 2009-11-30 09:04:15 följande:
    Jag ska också. Smink. Så jag blir den hetaste jäveln i stan på lördag.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 09:05:56 följande:
    Jag ska också. Smink. Så jag blir den hetaste jäveln i stan på lördag.
    Julpynt. Ska skylta butiken idag.
  • 2timearound

Nej, nu ska jag bajsa och borsta tänderna. Ha en trevlig dag, alla smygsupande tjockisar!

2timearound skrev 2009-11-30 09:07:47 följande:
    Nej, nu ska jag bajsa och borsta tänderna. Ha en trevlig dag, alla smygsupande tjockisar!
    Måste du berätta såntdär äckligt
  • M C
    2timearound skrev 2009-11-30 09:07:47 följande:
    Ja, det tänker jag!
    En dag där jag kontemplerar över fördelen med att vänta med shoppingen tills snorhyvlarna är på dagis och huruvida jag ska äte lunch öht.

Vad skulle ni göra för 182 miljoner? Jag var med i onsdags och har inte kollat om jag vann än.
    Jag skulle köpa Huset på andra sidan vattnet, nästgårds med gmoll. *mmmmmm* Sen skulle jag fixa en snickare som kan sitt jobb och som kan konsten att filma sitt arbete och lägga in det på en hemsida så jag kan kolla det från Aruba eller New york.
    *bye bye* bara. Hejdå. Tja tja.
    Strand i 3 veckor följt av stad i två veckor. Ungefär så tills i sommar.

M C skrev 2009-11-30 09:37:56 följande:

Ja, det tänker jag! En dag där jag kontemplerar över fördelen med att vänta med shoppingen tills snorhyvlarna är på dagis och huruvida jag ska äte lunch öht. Vad skulle ni göra för 182 miljoner? Jag var med i onsdags och har inte kollat om jag vann än. Jag skulle köpa Huset på andra sidan vattnet, nästgårds med gmoll. *mmmmmm* Sen skulle jag fixa en snickare som kan sitt jobb och som kan konsten att filma sitt arbete och lägga in det på en hemsida så jag kan kolla det från Aruba eller New york. *bye bye* bara. Hejdå. Tja tja. Strand i 3 veckor följt av stad i två veckor. Ungefär så tills i sommar.
    182 mille.

Först förstora brösten
    Sen fettsuga lite i från magen och låren
    Sen skulle jag köpa en stor jävla båt och anställa min egen crew bestående av sexiga män. På den skulle jag segla jorden runt.

Jag skulle också skaffa mig fina innerstadsvåningar i städer som Rio de Janeiro, Buenos Aires, Florence, Istanbul och New York. Samt stora havstomtvillor i Tanzania, Venezuela och Australien.

Om jag sedan fortfarande har pengar kvar så ska jag gå på massage varje dag, och anställa min egen frisör.
  • PixL

För 182 miljoner hade jag köpt en jävla massa mark och byggt upp en liten anarkistby, satt upp höga murar och avskaffat pengar.

Jag är arg nu. Mina inspelningar av ljudfiler är kassa. Dels har jag en förbannat ful dialekt och dels hör man inte vad jag säger eftersom det spelas in så lågt.

PixL skrev 2009-11-30 11:09:51 följande:
    För 182 miljoner hade jag köpt en jävla massa mark och byggt upp en liten anarkistby, satt upp höga murar och avskaffat pengar. Jag är arg nu. Mina inspelningar av ljudfiler är kassa. Dels har jag en förbannat ful dialekt och dels hör man inte vad jag säger eftersom det spelas in så lågt.
    Haha, jag läste först "köpa en jävla massa knark"

Jag vill inte bo i din anarkistby, jag skulle nog tyna bort och dö om jag inte fick resa, och för resor behövs pengar.

Varför spelar du in ljudfiler? Jag vill höra
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 11:19:03 följande:

Haha, jag läste först "köpa en jävla massa knark"Jag vill inte bo i din anarkistby, jag skulle nog tyna bort och dö om jag inte fick resa, och för resor behövs pengar.Varför spelar du in ljudfiler? Jag vill höra
    Jo, jag läser ju på distans och ett "uppdrag" jag har är att läsa in en ljudfil om en film. Men jag håller på att bli tokig på detta.

Vad gör du då? Maskar du med dina studier?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?