Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-19 19:23:37 följande:
    Vill nån ta mig i tvåan?? SNälla!!
    Okej då.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-19 23:28:15 följande:
    Ja... gör detta testet och svara ärligt www.familjeliv.se/Forum-5-74/m50157857.html
    The Machiavelli personality test has a range of 0-100

Your Machiavelli score is: 77

"high Mach", you endorse Machiavelli's opinions.

Most people fall somewhere in the middle, but there's a significant minority at either extreme.

Är det dåligt?
  • Schnooglewookiemush
    AtroCious skrev 2010-01-19 23:36:20 följande:
    The Machiavelli personality test has a range of 0-100 Your Machiavelli score is: 77 "high Mach", you endorse Machiavelli's opinions. Most people fall somewhere in the middle, but there's a significant minority at either extreme. Är det dåligt?
    Aha, läste lite om vad det betydde längre ner på sidan. Passar in rätt bra faktiskt.
  • Schnooglewookiemush
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-20 15:31:35 följande:
    Mina barn kommer inte få se mig naken, inte avsiktligt iallafall.
    Stackars dina barn som inte kommer att få bada med sin mor.
  • Schnooglewookiemush
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-20 15:48:34 följande:
    Visst får de bada med mig. Jag brukar ha baddräkt på mig när jag badar, brukar inte du`?
    Nej, det är mesigt att bada i badkar med baddräkt.
  • Schnooglewookiemush
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-20 15:51:59 följande:
    Jaha, jag brukar inte bada i badkar utan i havet eller i en pool. Men visst, du får tycka jag är mesig om jag har bikini på mig i badkaret med mina barn. Jag fattar bara inte poängen i att visa fittan för småbarn, but maybe that's just me.
    Varför inte? Vad är det för fel med att vara naken inför en bebis?
  • Schnooglewookiemush
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-20 15:54:20 följande:
    Vad är det för fel på att ha bikini istället för att vara naken? Jag dömer inte dem som badar nakna med sina barn, men jag vill inte göra det.
    Jag dömer heller ingen som väljer att bada med badkläder. Jag ser dock inte meningen med att aktivt dölja sin kropp för någon som inte kan se längre än 20 cm framför sig.
    Inte bara när det gäller bad, ibland är man stressad och behöver byta om i samma rum som sin bebis. Ser inte riktigt hur det funkar att hela tiden se till så att bebisen inte är i närheten. Har man otur så får man ett barn som inte vill bli nersläppt från famnen en enda sekund, hur man då ska undvika att visa sin kropp naken i alla situtionen förstår jag inte riktigt.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2010-01-21 18:52:49 följande:
    Jag har skrivit under discussions i exilgruppen... känner mig dum nu. Men ni får gärna gå in och läsa. Sitter f ö och väntar på att konståkningen ska börja igen, är jag verkligen den enda är som kollar?
    Tänker på dig. {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?