Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-01-14 13:50:51 följande:
    *suck* Du verkar inte vilja förstå andemeningen av detta?
    Vad är viktigast med avataren? Att jag är nöjd eller att ni är nöjda?
  • Freddan

Så, nu hoppas jag att jag valt en avatar som får ngt sånär godkänt iaf. Jag gillar honom iaf. Jag vill vara som honom.

• Freddan
    2timearound skrev 2010-01-14 14:26:23 följande:
    Nej, Persbrant är en jävla kvinnomisshandlare. Ta genast bort honom! Ta hellre tillbaka byråkratbilden.......
    Eftersom jag är så jävla svag för kvinnor med pondus så gör jag givetvis direkt som du säger.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-14 14:46:49 följande:
    Jag börjar gilla dig! Även om jag inser att jag är helt manipulerad och att vi är tillbaka där vi började.......
    Var började vi?!
  • Freddan

Jag har gjort en intressant upptäckt/analys idag och det är att väldigt många kvinns klarar inte av sin mammaledighet. De har helt enkelt för lite att göra. Istället för att jobba på sin scrapbooking-hobby så hänger de här på dagarna och gnäller om de mest märkliga bekymmer. Allra helst förfasas det över i trådar där ts har observeta ngt som hon gärna vill likna vad barnmisshandel. Snabbt bildas två läger: ett som vill anmäla till soc och ett som tycker att det är så hård jargon i tråden.

Det var kul i början men nu upplever jag det mest som svagbegåvat.

• Freddan
    Pix Ladin skrev 2010-01-14 15:20:24 följande:
    Japp. Och det var kul så länge det varade. Nu för tiden klarar jag inte av att gå in i en "normal" tråd utan att driva med folk.
    Dessutom förundras jag över den enorma seriositet folk "diskuterar" med. Dessutom finns sällan ett uns av självdistans/kritik.

Min favorit är: "I vår familj gör vi alltid så och det har alltid funkat för oss". Oftast funkar denna mening som svar där ngn försöker få folk att höja blicken och se alternativa lösningar.

Osexigt är vad det är. 
  • Freddan
    margarita skrev 2010-01-14 15:33:09 följande:
    Tillräckligt sexigt för att de ska ha fått fortplanta sig
    Många är de gånger jag undrat över hur de egentligen fick till det med sin man? Jag känner idag ett par som har fyra barn ihop där den ena är mer oattraktiv och könslös än den andra och jag försöker verkligen visualisera hur det såg ur när dessa barn knullades fram. Men det går inte.
  • Freddan
    Pix Ladin skrev 2010-01-14 15:33:04 följande:
    ...men roligast måste ändå vara att diskutera med nyblivna förstagångsmammor.
    Ja, som man är det snudd på obegripligt att förstå sig på dem.
  • Freddan
    margarita skrev 2010-01-14 15:58:56 följande:
    Så länge de bara är fula så är det nog ganska lugnt, fula men charmiga och intelligenta går ju att ligga med (iallafall om de är fula på rätt sätt). Jag skulle ha problem att ligga med någon som var enfaldig men om båda är lika enfaldiga så kanske de uppfattar den andre som begåvad och interssant
    Jag håller nog med dig. Fulhet gör inte så mycket när man knullar. Det är menlösheten och könslösheten som jag inte kan förstå mig på. Och ofräscheten.
  • Freddan

Ett tillägg som gäller alla mina tidigare och framtida inlägg:

Jag förbehåller mig rätt att slarva med stavningen precis när jag vill.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?