Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Jag borde verkligen plugga. Men jag har för mycket blabla i huvudet. Hus, besiktningsmän, asbestlungor. Allt möjligt, men inte medbestämmandelagen i alla fall.

• Pix Ladin
    psychocandy skrev 2010-01-11 17:07:54 följande:
    Jag gillar Freddan, han kallade mig fjortis.

Gilla mig också då! Det är ju vad jag har tänkt om dig nu sedan första gången vi sågs!
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2010-01-11 17:08:25 följande:
    Tänkte på dig i bilen idag. Jag undrade hur fan man eg kan vara anarkist på riktigt? Du måste förklara det där för mig en dag
    Vill du ha den korta eller den långa förklaringen?
  • Pix Ladin

Jag har så mycket att tänka på att jag blir tokig.

• Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-01-12 19:21:40 följande:
    vad tänker du pa min lilla höna?
    Det är det där huset vi ska kolla på i helgen. Plus en muntlig examination på torsdag och en i nästa vecka.

Har aldrig köpt hus och vill inte göra en dålig affär. Mycket att tänka på. Blä.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-01-12 19:20:50 följande:
    SEN NÄR ÄR VERSALER STÖTANDE? DET BÖR VAR I BETRAKTARENS ÖGON OCH INGEN AV OSS STÖRS AV DET!!Wow, både versaler samt fetade
    JAG TYCKER DET SER INTRESSANT UT!
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-01-12 19:27:50 följande:
    VISST GÖR DET?!?! DESSUTOM MYCKET ESTETISKT.
    ANOF SÄGER ATT HON INTE HAR ANMÄLT NÅGRA INLÄGG I TRÅDEN
  • Pix Ladin

Fy fan. Varför kan jag inte skriva med stora bokstäver?

• Pix Ladin

Hm... ja. Men stressande.
    Jag nojar mig för småsaker. Typ, kyrkogård ligger nära och huset har egen brunn. Det är eternitplattor utanpå och de innehåller asbest. Det sägs att det inte ska vara farligt om man inte river ner dem men man vet ju aldrig.
    I övrigt ligger huset rätt bra till. Det är liksom inte utbytbart eftersom det är 1-2 kilometer till marken vi kan låna el. arrendera, stallet och ladan.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?