Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

Centurion skrev 2010-01-03 22:27:39 följande:
    Skojar du? Själv sover jag till 12-13 om dagarna nu, ser verkligen fram emot att måsta kliva upp mitt i natten igen
    Nu har jag tur, sonen har vattkoppor så det blir inget dagis imorgon... Men han vill ju kliva upp tidigt ändå.
  • Schnooglewookiemush
    Centurion skrev 2010-01-03 22:31:05 följande:
    Japp *insuper fjäsk*
    Ptja, han sover länge... Men sover han hela dagen så är han ju vaken hela natten. Hur bra är det?
  • Schnooglewookiemush
    Floriano Lutrell skrev 2010-01-04 17:34:53 följande:
    Somnar man på Imovane (7,5 mg) tror ni? Kan man få biverkningar typ hallisar?
    Beror ju på. Jag känner inte av nåt. Hallisar lär du då inte få.
  • Schnooglewookiemush
    Floriano Lutrell skrev 2010-01-04 17:57:38 följande:
    Somnar du inte heller? Jag blir jättelätt "bäng" av det mesta både lagliga och olagliga substanser, därför jag frågar. 
    Nej, har lidit av sömnproblem sen jag var 13. Har testat extremt många sömntabletter och insomningstabletter, men inget funkar. Har dock hittat en annan medicin som jag däckar av på en jättelåg dos! Så härliga att sova på dem.
    Första kvällen jag tog dem hade läkaren ordinerat 75 mg som inskrivningsdos. Blev snorhög, hela rummet snurrade. 37,5 mg är alldeles lagom konstigt nog.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2010-01-04 17:57:19 följande:
    Nu har jag varit och fikat på bara en kopp svart kaffe och handlat hem en massa nyttiga grejer.
    But why?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?