Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    2timearound skrev 2010-01-30 00:36:29 följande:
    Han blev åtmnståne full på Amarone och inte nåt billigt wt-skitvin. 
    Dumpa?

Nä nattis natt på er ska upp och jobba snart så
    2timearound skrev 2010-01-30 00:39:08 följande:
    Nä. Det blir inte aktuellt. Tänk om han hade dumpat mig varje gång jag blev för full.....det hade inte varit kul. Man kan väl vara lite arg bara? Natti natti
    menade dumpa som standardsvaret nästan alla ts för under relation

Alltså jag som tyckte att jag var så finkänslig och diplomatisk.. genererade en gröning

Ärende: 218170 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "Varför tror vissa att de har rätt att kräva snitt?" har plockats bort då det provocerande och där största vikt lagts på personen och inte sakfrågan. Alla medlemmar har ett ansvar för hur man uttrycker sig så att diskussionerna inte urartar i provokationer och pajkastning. Det är aldrig ok att angripa personen bakom åsikterna. /Moderator Här är en kopia på inlägget du skrev: "

Anonym skrev 2010-01-30 13:10:41 följande:
    Jag kanske är en idiot.
    Nu räknas det ju som påhopp att här på fl kalla någon för idiot så jag nöjer mig med att peka på detta ditt inlägg som det första från dig inehållande en viss insik och visdom.
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-30 15:20:42 följande:
    Du vet väl att en kebab innehåller typ 3000 kalorier?
    Äsh är ju på smällen och så jävla fet ändå.
    nickefiki skrev 2010-01-30 20:44:22 följande:
    Men hur i all världen handlar denhär konversationen om Lolilla? Jag kan inte få ihop det.
    Lolo vem?
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-30 21:47:24 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-46/m50411271-2.html Ärligt, jag är orolig för Sveriges framtid, med alla dessa ljushuvuden som bor i landet,...
    Men en gång i tiden var Sverige en stormakt minsann!!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?