Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-12-09 13:17:16 följande:

Jag antar att hon får lära sig hur människor är den hårda vägen. Men jag vill inte, buuuhuuu.
    Nej, fan vad jobbigt.... skicka hit tösen, så skall jag lära henne lite fajtingtrix..
    (min Elsa är rätt blyg och försiktig så jag är ju tokrädd att ngn skall sätta sig på henne, så jag försöker tuffa till henne lite.... det går inte så bra Men hon är så ljuv och ljuvlig...)
  • Jazza
    lokisse skrev 2009-12-09 13:53:08 följande:
    jag kan skika över malin... hon är en tuff brud i mopsförpakning
    Ja, hon kanske kan ha bättre inverkan än denna dammiga morsan...
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-09 14:03:18 följande:

Det är så svårt det där. Jag vill ju inte att någon ska slå henne men jag vill inte heller att hon ska slåss.
    Nej, det är supersvårt....
  • Jazza
    lokisse skrev 2009-12-09 14:03:16 följande:
    dom kanske gjör varandra gott malin skulle ma bra av att vara lite blygare och "ljuvare"
    Mmmm, önskar man fick se lite mer av den varan mot oss För hemma lever hon jävel
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-09 14:06:04 följande:

Astrid är inte blyg, hon är väldigt framåt. Men hon är den kramiga typen som klappar och pussar. Hon drar iofs. katten i pälsen men jag tror inte det är med flit för att skada.
    Eller så var han uppkäftig
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-09 14:08:30 följande:

Han ser iofs. rätt uppkäftig ut. Och fet har han blivit också.
    Haha
  • Jazza
    dysleskikern skrev 2009-12-09 14:17:11 följande:
    Kan ni hjälpa mig att komma på något lätt och billigt julpyssel som inte är sjukt töntigt?Ska på julpysselkväll imorgon.
    Lussekukar! I marsipan eller av saffransbullar eller wellpapp
  • Jazza
    dysleskikern skrev 2009-12-09 14:21:05 följande:
    Men det kommer säkert the gays göra, jag vill vara originell...Lussetuttar?
    Fast: pepparkakstanter med geléhallon som pattar? eller kom dit med ingenting och säg att du gjort fitthål?
  • Jazza
    dysleskikern skrev 2009-12-09 14:24:22 följande:
    Funderar annars på smällkarameller med hundbajs inuti.
    Hårda bajar då, annars skramlar det ju inte sådär h'rligt... kul med en smällkaramell som låter: tjoff tjoff, slaff slaff
  • Jazza
    dysleskikern skrev 2009-12-09 14:23:19 följande:
    Meanwhile i en annan del av forumet: dysleskixikern får skäll och raderat inlägg för att ha utgett sig för att vara "så ren att man kan använda mig som tallrik".
    Vaaa?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?