Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-01 18:38:17 följande:
    Jaha. Be honom fara och flyga, ett gnällo behöver man ALDRIG umågs med.
    Har gjort några gånger, det har alla vi syskon gjort. Det slutar dock med att man umgås med honom ändå, inte lätt att komma ifrån sin pappa när han bor med ens mamma.
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2009-12-01 18:43:28 följande:
    nästa gang far du spänna fast far din vid elementet i källarn
    Jag är inte så stark av mig.
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-01 18:45:41 följande:
    Litet smakprov:theatrocious.blogspot.com/2009/05/pappa-b orts... *sparar* Fullbodsdåre, håll dig undan.
    Har bestämt mig för att bryta kontakten så mycket som möjligt om han gör eller säger något mer dumt, så som att jag är psykstörd eller att min son kommer att bli bög e.dyl. Mindre småsaker kommer jag nog inte undan.
    lokisse skrev 2009-12-01 18:46:03 följande:
    ta med dig hjälp
    Hjälper du till?
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2009-12-01 18:52:17 följande:
    ja de e lungt!!! här i den tysktalande delen av värden vet vi hur man haller folk inlasta i källarn
    Haha.
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-01 19:49:04 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 14:19:27 följande: Hur tänker hon? Vilken del av hennes hjärna tyckte att det var en bra idé att plugga just DET?
    Det är skrämmande hur många idioter man kan hitta i Känsliga rummet. Såna som säger att de som försöker ta sitt liv är löjliga och endast söker uppmärksamhet, och hävdar den åsikten med att de själv håller på att utbilda sig inom psykiatrin.
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-01 19:56:59 följande:
    Tja, det är ju bara en åsikt. Bry dig inte i åsikter vännen. Mariohns mupp däremot hotade att offentliggöra M som en blådåre. Det är INTE ok.
    Ingen inom psykiatrin borde ha såna åsikter, då passar man inte att jobba med psykiskt sjuka.
  • Schnooglewookiemush
    SimplyTheBest skrev 2009-12-02 19:19:59 följande:
    Kollade runt i tråden och nu har jag en fråga....hur många skåningar är det här?
    *norrlänning*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?