Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

dysleskikern skrev 2009-11-26 22:13:25 följande:
    Ni är för söta. Jag ska göra en sak. Brb.
    Haha hon ska bajsa
    PixL skrev 2009-11-26 22:15:58 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:12:58 följande: Okej. Men jag kan snabbt och lätt säga sanningen om varför jag avreggade mig från Facebook. Jag hade en pojkvän en gång i tiden som jag tyckte väldigt mycket om men dumpade. Vi blev vänner på Facebook, jag skrev ett meddelande till honom som var jättesnurrigt, jag bad om ursäkt och hej kom och hjälp mig. Sedan kom jag på att jag var gift och absolut inte ville ge honom några inviter. Jag var alltså tvungen att avregga mig.
    Jag är lite äcklad av alla mina ex.
    PixL skrev 2009-11-26 22:23:14 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:22:22 följande: Haha, egentligen jag också. Men den här killen... shit, om jag hade kunnat ge bort honom i present hade jag gjort det. Han är HET.
    Jag kan ta honom. Fråga om han vill ha en änglalikt snäll och fin blondin i sina bästa år.

M C skrev 2009-11-26 22:30:19 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:22:22 följande: Några av mina gamla ligg är så jävla snygg att man dånar. Men IQbefriat är inte så sexigt i längden. Gubben är smarare än jag är, det är nog en förutsättning för att det ska fungera. Jag skulla trampa runt på honom om jag hade minsta chans.
    Ja fast du är ju över 40 år så du har nog än annan syn på snygg än jag har

Fan nu hitta Jazza hit.... Suck

Har siamusen dött?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-26 22:50:08 följande:
    Ja visst är det übertöntigt med detta nickbytande som vissa dramaqueens har böjelse för.
    Du är homo
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-26 22:59:18 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:56:56 följande: Men du gillar det din stygga flicka
    Du är inte med på min villliggamed-lista

Idag ska jag köpa kondomer!

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?