Inlägg från: Floriano Lutrell |Visa alla inlägg
  • Floriano Lutrell

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2010-02-20 10:07:15 följande:
    Är det bara jag som skaffat mig lammkött?
    Lammkött är överskattat. {#lang_emotions_innocent}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell

Men det är inte målet som är det viktiga, det är resan dit.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell
    2timearound skrev 2010-02-21 11:20:18 följande:
    Hur mår du?
    Hyfsat. Har jobbarångest. Ska tillbaka på tisdag, har varit hemma en vecka.
    Själv då?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell
    2timearound skrev 2010-02-21 11:35:03 följande:
    Jodå. Vi hade en kanondag igår, med avslutande middag på trevlig restaurang (Hälsingborg). Så idag är jag glad och nöjd. Jag har endast ågren för att ev missa träningen imorgon. Vi började förra veckan, Tomme o jag, men det ser ut som vi måste vabba med Alice imorgon och det är tråkigt att komma ur fas redan andra veckan.
    Kör nån alternativ träning då? Promenad, storstäda, göka? {#lang_emotions_innocent}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell
    2timearound skrev 2010-02-21 13:33:37 följande:
    Om Darin?
    {#lang_emotions_throwup}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell
    Freddan skrev 2010-02-21 16:22:25 följande:
    Finns det användare härifrån som har privata intressen i att fylla på medlemslistan hos cafemama.se? Har sett ett par tre stycker som jag känner igen härifrån som jobbar rätt hårt på att "plocka" över användare.
    Snarare så att folk ruttnat på sättet FL har behandlat medlemmarna de senaste åren. Att man vill ha dit folk man lär känna här är ju knappast konstigt. Jag "jobbar" stenhårt på att se till att de jag gillar får kännedom om sidan.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell
    Hercule skrev 2010-02-21 16:48:57 följande:
    172 inlägg till så har vi klarar av 11/12 av 30000!
    När stängs tråden? Imorrn?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell
    SimplyTheBest skrev 2010-02-21 17:06:25 följande:
    Vore förjävligt om de stänger vår tråd i tid, det gör de aldrig nästan Hur har det gått med nytt namn & tråd? Klart?
    Ni placerar den nya tråden på CM va?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell
    2timearound skrev 2010-02-21 17:18:41 följande:
    Jag känner mig inte alls illa behandlad av någon. Jag sköter mtt liksom. Ibland skiter jag på någon och då får jag ett ajabaja. Inget mer med det.Jag fattar inte riktigt vad det innebär att ledningen har behandlat medlemmarna illa. Förklara?
    Till exempel inte svara på frågorna om de tekniska problemen som fanns/finns. Jag väntar fortfarande på svar angående de "hackade inboxarna". Inte så kul för de medlemmar som fick sina inboxmeddelande utlagda på Flashback tex.

Att de låter trolltrådar ligga kvar enbart för att de genererar klick =pengar
    Sen de som svarar felaktigt i dessa trådar åker på anmälningar osv

Låta en avstängd medlem gå ut i en tråd och göra avbön för att få komma tillbaka m.m

Finns hur mycket som helst.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Floriano Lutrell
    2timearound skrev 2010-02-21 17:23:12 följande:
    Jag vill helst att det ska vara här. Men jag gör som massan vill. Däremot tycker jag att det är jävligt trist att vi skulle tappa folk som vägrar följa med. Jag tror inte Freddan är ensam. Plus att jag inte är säker på att den nya siten blir så bra och stor som alla tror. Ja. Bajsar.
    Sjukt tråkigt om den inte blir det. Då får man stanna här och störa sig. *surar*
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?