Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-27 19:10:52 följande:
    Haha! I wish....det vore kul. Men tyvärr krävs mycket kunskap för att kunna jobba i vår bransch. Man är inte riktigt självgående förrän efter sex månader, så jag orkar inte lära upp dig för en sommar.
    Ä vafan jag lär mig på en halv dag!

Måste väl använda pappas "connections" igen då
    2timearound skrev 2009-12-27 19:14:33 följande:
    Fy faan......jag och mina kompisar är en pysselmaffia . Vi ses i nov och pysslar med våra julkort en helkväll. jag lägger ner enorma mängder tid, pengar och energi på att göra vackra kort till alla mina vänner och familj. Det är ett sätt att vara kreativ på liten nivå, när man inte hinner eller orkar större projekt.
    Jag pysslar med att göra julgodis, senap, marmelader, baka bröd, lussekatter och andra ätbara gåvor att ge bort. Däremot har jag inget tålamod för att klippa och klistra.
    lokisse skrev 2009-12-27 19:22:03 följande:
    du far bli min vän! jsg älskar saker som man kan äta!
    Hade du bott närmare mig hade jag gladeligen gjort nåt gott åt dig =)
    Jag tycker det är skitkul, men jag börjar känna mig tjatig som jämt delar ut ätbara saker åt samma människor, måste hitta nya mottagare

Mitt sommar-ex har gjort slut med sin nya tjej!

Budapest är en av de bästa städerna i Europa!

psychocandy skrev 2009-12-27 19:36:30 följande:
    Är det bra?
    Ja det är bra. Jag älskar ju honom.
    2timearound skrev 2009-12-27 19:40:20 följande:
    Åh vad kåt hon är! Hoppar på han som en hyena!
    Jag hade nog legat med honom i fredags om jag inte blivit så jäkla full. Vi hånglade iallafall.
    psychocandy skrev 2009-12-27 19:42:40 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-27 19:41:04 följande: Åh, då kanske det inte är någon dum idé. :) Varför är ni inte tillsammans? Älskar han inte dig? Är han dum eller nåt?
    Det rann ut i sanden eftersom jag har väldigt svårt för att erkänna att jag älskar någon.

Men jag tror (hoppas) han också gör det, och att han dumpade sin nya för att han insåg att det är mig han vill ha.
    2timearound skrev 2009-12-27 19:43:58 följande:
    Det kanske var av honom du fick HIV? Eller var det dengue?
    Fan dengue smittar inte genom människor, hallååå
    2timearound skrev 2009-12-27 19:45:07 följande:
    Hur fan ska han kunna älska någon som är från Polen och klär sig som AÄFM? Det är ju för fan omöjligt.
    ¨Nu gör du mig ledsen
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?