Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-02-18 15:27:48 följande:
    nej som sagt det tar sin lilla stund att vänja sig vid att sant kan förekomma... och jag är absolut ingen fkk are utan ganska tilbaka dragen med min nakenhet. eller för att utrycka det rätt jag vill inte att andra ska tycka att det är jobbigt. alltsa om alla andra är näck är jag det med av respekt och tvärt om...
    Det var fint av dig.
    Är jag elak så räkna med att du är korkad.
  • Freddan

2:an, du är väl inte en så som näckar i onödan väl? På sin höjd i sovrummet kan jag tänka mig.

• Freddan
    2timearound skrev 2010-02-18 15:43:22 följande:
    Och du, babt, jag gillar inte att bli kallad 2:an. Det påminner för mycket om något onämnbart . Hitta på något bättre smeknamn, tack.
    Ok, jag hittar på ngt annat till nästa gång.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-18 15:42:28 följande:
    Hahahaha! Du börjar lära känna mig! Jag är gärna naken och läcker med en sexig man, men absolut inte bekväm bland vänner. Kläder är en viktig del av min personlighet.
    Men att äta frukost naken vid matbordet känns lite genant väl?
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-18 15:49:25 följande:
    Jag har barn, Freddan. Det är liksom inte aktuellt. Mina båda barn skriker -nakenrumpa, nakenrumpa! när de ser sina föräldrar näck. Det händer även att de håller för näsan (helt oprovocert) och säger -det luktar BLÄÄÄÄK, det luktar BLÄÄÄÄK!
    Så du luktar illa? Det var faktiskt en överraskning. Jag har fått intrycket att du är en kvinna som är mycket noga med hygienen.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-18 15:56:15 följande:
    Ock du har rätt min vän. Barnen har fel. Barn hittar på och överdriver. Det lär man sig ganska fort. När vi badar och de råkar komma åt brösten eller snudda vid könshåret skriker de för full hals -Blääääääk, äckligt mamma äckligt! *suck* För faan! På tal om äckligt..... www.familjeliv.se/Forum-9-191/m50850176.html
    Varför vill man pissa i ngns fitta och röv? Och framförallt, hur fan går det till? Att pissa med stånd är knappt möjligt, iaf klarar inte jag av det.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-02-18 15:59:41 följande:
    ha ha ha ha.... ja du man kan fraga sig hur folk tänker i bland. paminner om en gammal sexspalt som jag läste för hundra ar sedan där nagon berättar att hennes pojkvän pettat upp en jordgubbe i musen pa na och att dom sedan inte fatt ut den... hur fräch är den fyra veckor senare när man far svar av sexspalts tanten???
    Hur kan man inte få ut den?
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-18 16:02:40 följande:
    De kanske "viker" in den slak? Verkar sexigt vilket som.......
    Fast det är klart, är man ngn jävligt slapp i ringmuskeln och sedan ställer sig med röven i vädret så kanske det funkar.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-18 16:05:21 följande:
    Fantiserar du nu?
    Ja, fast om helt andra saker än vad du tror.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-02-18 16:05:34 följande:
    den försvan i the black hole vad vet jag...
    Om ngt fastnar i röven kan jag förstå att det kan vara svårt att få ut den, eftersom vi snackar 12 meter tarmar. Nåja, märkigare saker har väl skett.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?