Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-01-04 21:38:03 följande:
    You tell me Har börjat med GI idag igen.. men vi missade en BVCtid imorse och flängde förbi på väg till Ikea, vilket sköt på hela skiten en braaa stund, åt alldeles för sen frulle, hann ingen lunch och lagade middag i panik, vilket jag hatar. Det slutade ok, men hade fan kunnat gå hur som helst.... tur att ungarna har kläder på sig, annars hade jag tryckt i mig en av dem...

Vi skippar nog visningen men har kvar "din" by i tankarna. Nu har vi snackat med svärföräldrarna som har ett lantställe (boningshus på på 7 roK, diverse extra byggnader och 50 ha mark) som vi eventuellt kan få ta över och bo i tills vidare. Ligger typ 10 mil från Gbg.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-01-04 21:38:12 följande:
    Du skämtar eller hur?? För just kvinnlig är inget man brukar förknippa med mig
    Du är väldigt kvinnlig i min värld. Fixar naglarna, rädd för spindlar, tycker antagligen om att få smisk.
  • Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:39:37 följande:
    Fråga:Kan jag få en kötträtt eller får jag nöja mig med en vegetariskt fylld auberginehalva?
    Jag är inte vegetarian, din dumma sköka. Du får vad du vill om jag har pengar.
  • Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:41:50 följande:
    Ni kan ordna sommarläger där för barn! Och anställa mig som lägertant!
    Vad som skulle kunna intressera dig är att det också finns en bastu. Minnä rakkasta peykuvarää paska päälö.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-01-04 21:43:29 följande:
    Du är för söt Men jag räknar inte mig själv som kvinnligkvinnlig...och tycker inte om att få smisk
    Hahaha
    Jag tycker egentligen om det. Men min man är inte smisktypen så jag får vackert avstå.
  • Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:44:15 följande:
    Ja det vet jag väl, men vegetarisk mat är billigare
    Passar du dig inte så blir det... Mc Donalds. På fyllan.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2010-01-04 21:44:54 följande:
    Shit, vad najs det låter! Känns som att vi flyttar till er istället
    Jag är kluven. Det är svårt. Jag vet inte vad som är bäst.
  • Pix Ladin
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-04 21:45:02 följande:
    Du är inte speciellt språkligt begåvad, men jag gillar dig ändå.
    Om du inte hade kunnat tala som Mumin hade du trott att jag var Lilla My
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-01-04 21:45:55 följande:
    Jag tycker du verkar så jävla cool.
    Watch my sunglasses
  • Pix Ladin
    {#lang_emotions_embarassed}Jazza skrev 2010-01-04 21:46:54 följande:
    Eh... jag älskar små penisar som ser ut som råttsvansar, med svamp på? Konstigt citat att lära sig...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?