Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-29 20:16:42 följande:
    Jäklar va iskallt att kunna hålla sig! Vi är på tok för nyfikna för att kunna hålla oss . Blev faktiskt framflyttad 1 dag så nu är det 25mj som är BF. Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 20:11:12 följande: Jepp jag gör mitt bästa för att få dom riktigt feta! Eira vägde 4660g.
    De vägrade säga könet både på RUL och TUL, och könsul känns onödigt... Skönt att du inte blev flyttad så mycket. Jag blev flyttad från 28 december till 19 januari den här gången... Tydligen så stämde det ju iaf inte enligt mensen eftersom jag fortfarande är gravid idag den 29:e.
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-29 20:37:24 följande:
    Hello mina vänner! Hur går det för er? Vi har 18 minus nu. Det är kallt.
    18? Mesigt. Här är det 22.
  • Schnooglewookiemush

Jag skulle kunna berätta något riktigt vidrigt som kanske skulle kunna få någon att kräkas, en kroppslig grej. Bara så ni vet.

• Schnooglewookiemush
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 20:42:51 följande:
    Berätta, jag vill kräkas oc tappa aptiten så jag blir smal och snygg igen
    Min mage är jättetung och hänger ner rätt mycket nu. Hade på mig ett för små par trosor häromdagen, vilket resulterade i skavsår ovanför blygdbenet - precis där magen börjar, magen hänger så att det blir hud mot hud. Eftersom jag fick skavsår så fick jag till slut blåsor, eftersom byxor och trosor skaver mot samt att huden gnider precis där... och eftersom huden gnider och det blir varmt osv så blev blåsorna infekterade. Kändes/känns precis som om jag är nysnittad, så ont gör det. Duschade idag, och då gick blåsorna sönder...

Man kan fan inte kalla det blåsor, det var varbölder! Det rann var och koagulerat blod ner för benen! Luktade avslag som fan. Det bara pumpade ut äckliga vätskor ur bölderna. Så jävla äckligt.
  • Schnooglewookiemush
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 20:50:33 följande:
    Det där låter inte normalt, du har säkert lepra eller pest
    Ähh, det är andra gången det händer under den här graviditeten. Både gånger har för små trosor varit boven.
  • Schnooglewookiemush
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 22:49:07 följande:
    Du får inte vara med på vår lista, vi har en åldersgräns på 20
    Vad är det för lista och vem kom på att den ska finnas?

Nej, jag räknade inte med att jag fick vara med i ert klimakteriegäng.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-29 23:00:20 följande:
    Vad fan är det med "vilse i pannkakan"? Min man har en sådan t-shirt.
    Det är nån flum jävla skit.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?