Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-11-30 21:56:53 följande:
    Trivs han på dagis då? Min dotter älskar dagis (hon är strax över 14 månader) men har redan lagt sig till med vissa olater.
    Ja, han stormtrivs. Det är bra dagis också, det känns bra. Han går lite många timmar bara, men det är väl mest jag som lider av det.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 16:22:29 följande:
    AtroCious Gillar du Stefan Sundström också?
    Vet att min mamma gillar honom, men jag kan nog inte komma på en enda låt som han har gjort.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 17:42:16 följande:
    Vad har han gjort?
    Han måste alltid klanka ner på något. Nu var han här en stund, och innan han gick så gnällde han på att det stank av sonens bajsblöjor i hela lägenheten. Att det luktade ända ut och att jag för fan måste lära mig att städa. Att det inte finns en enda använd blöja här och att lägenheten är nystädad har tydligen inte något med saken att göra. Antagligen så drog han till med att det luktade blöja just för att det var nystädat, annars hade han tyckt att det var stökigt och att jag ska skämmas.
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2009-12-01 17:44:10 följande:
    Hade det inte varit för att jag förstår att du är ute efter att provocera, så hade jag gett dig en smäll på käften, alternativt använt dig som ett skräckexempel i min utbildning och hängt ut dig på socialförvaltningens hemsida i hopp om att någon med mer vett (och etikett) förbarmade sig över dina små krakar till förlorade barn. Men nu är det ju inte så. Du är en provokatör av låg rang och hela ditt väsen skriker missanpassad, uttråkad, stackars nyförlöst mamma. Finns det inget annat du kan sysselsätta dig med än att starta krig på familjeliv? Hade det inte varit för att du med stor sannolikhet bor under en grå liten sten i en förort till en håla, så hade du kanske kunnat hoppa på en föräldrarutbildning. Om de inte är selektiva i sitt urval, vill säga. Då hade det varit kört även för dig. fick jag till svar när jag råkade skriva "varför curla spädbarn"
    Är det kvar eller blivit borttaget? Någon borde ju ha anmält det tycker man, innehåller ju verkligen påhopp.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 17:48:10 följande:
    Vad taskigt.
    Det värsta är att han säkerligen går hem och säger att jag snart kommer att bli vräkt för att det stinker i lägenheten. Men men, är bara ett patetiskt psykiskt stört socfall för honom ändå.
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2009-12-01 17:52:13 följande:
    Det är borttaget Jag skiter fullständigt i vederbörandes åsikt om mig och min personlighet men att kalla mitt nyfödda barn för krake till förlorat barn" äcklar mig bortom sunt förnuft". Eftersom vederbörande sedan fortsätter i samma stil och berättar hur hon skulle handskas med mig i sitt kommande jobb som socionom funderar jag starkt på att gå vidare med en polisanmälan så att hennes uppgifter skickas till utbildningsinstansen som bör få veta vad hon sysslar med på fritiden och vilken människosyn hon besitter.
    Hon gick verkligen över gränsen, utan tvekan.

Jag avskyr när folk drar in sitt yrke i allt, det är inte okej att säga att man ska använda dig som ett exempel.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2009-12-01 18:30:07 följande:
    Vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska bryta kontakten med honom.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?