Inlägg från: PixL |Visa alla inlägg
  • PixL

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 16:10:22 följande:

Använder du aldrig klänning?Hur var du klädd när du gifte dig?
    Jag gifte mig i jeans och en svart långärmad tröja. I stadshuset. Utan publik.
    Har inte använt klänning sedan jag blev tjock.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 16:15:17 följande:

Haha
    Men nu har jag kommit in i en mycket bekväm period. Jag klär mig varmt och praktiskt och kan springa fort om det behövs. Kommer nog aldrig mer att gå i högklackat och klänning.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 16:16:38 följande:

Men lägg av nu, jag har nästan samma mått som du (165/59) och så jävla tjock är jag inte. Även om jag borde gå ner till 54 för att känna mig nöjd.
    Jag ser tjockare ut än dig för det första. Och jag har varit väldigt smal så jag känner mig jättetjock. Det är känslan som räknas.
  • PixL
    lokisse skrev 2009-11-28 16:54:31 följande:
    men det är jag sa ni kan sluta nu.. jag har 99kg pa vagen
    Men känner du dig tjock då? För om man inte känner sig det så är man det inte.
  • PixL

Paus i städandet. Dammsugning och moppning klart. Borde även torka av och plocka in i diskmaskinen. Samt laga kvällsmat men det får vänta.

• PixL
    lokisse skrev 2009-11-28 17:17:13 följande:
    nä jag frivs som fisken i vattnet!!! har vägt 45 kg (är 177 lang) da madde jag inte direkt fina fisken...
    Oj shit. Jag har vägt runt 45 också (som minst 43-44) och jag var jättemager. Kan tänka mig hur du såg ut om du är så lång och vägde så lite.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:20:39 följande:

Var någon av er kingen i högstadiet?
    Klart jag var. Var du?
  • PixL

Vad ska jag äta ikväll? Ska jag ta mig samman och laga något nyttigt eller ska jag möla i mig och familjen pizza? Det är ju lördag.

• PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:23:25 följande:

Ja!
    Fast jag var inte där så mycket i nian.
    Första terminen i åttan hade jag MVG i alla ämnen utom idrott och hemkunskap. Jag var king ändå för jag var cool.
    Andra terminen hade jag streck i nästan allting och började ägna mig åt lite annat smått och gott.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?