• Alm

Lolilla lolilla, var är du?

*gråter*

• Alm

Jag är oxå väldigt lessen {#lang_emotions_cry}.Det händer inte mycket här.
    Ska försöka mig på en liten juldikt för att muntra upp oss som e deppiga.

Snart är det Jul vad det ska bli kul (hahaha)
    Tomten kommer nog med klappar som vi så glatt ,öppnar (nä rimmar inte )Uppskattar (rimmar)*nöjd*
    Elden så fint i spisen brinner knappt att tomten hinner, att klappar dela ut även till oss som aldrig får ett skjut. Paketet e format som en tratt ,fru Alm får fnatt.
    är det en penisatrapp?
    Jaaaa skriker Alm i falsett äntligen får jag mitt dildoset.
    Förvånat tittar Alm då{#lang_emotions_surprised}på, En dildo med två k..kar på.  Vad ska den lilla snoppen göra? in i min röv och röra??

• Alm
    PixL skrev 2009-11-26 20:49:11 följande:
    Hahaha... "Vad ska den lilla snoppen göra, in i min röv och röra?" Underbart.
    Dikten e inte slut där. Kommer mer närmare jul.

Nu är det närmare.....Jul.
    Var det det enda paketet jag fick?? Du lova mig faktist en riktig pick!!
    Här älskling här får du nu din present min f..ta gjuten i cement.

Skavsår du lär få i fortsättningen du kanske träffar rätt hål
  • Alm
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 21:12:29 följande:
    Om jag satt i Nobel-komitteen skulle jag föreslå att de ger dig litteraturpriset!
    Njae kanske Du e lite både ock *svamlar* Du e republikan eller hur? men ändå liiite mallig med att du e "kunglig" och jag hade offrat vänstra näven för att få vara det{#lang_emotions_tomte}
    Bitch *avundsjuk*
  • Alm
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-28 15:18:32 följande:
    Ett bevis på att jag inte ligger runt!!Det är till och med så att jag blir gravid genom laboratorium och föder via snitt!Står fan bara Guds moder efter i renhet!!
    Vad är det för mening av va trång då?
  • Alm
    lokisse skrev 2009-11-28 15:25:31 följande:
    man slipper ladypants....(även när man nyser oplanerat)
  • Alm

Jaha Vad händer här då?  Nån som kan ge mig en liten kort sammanfattningom vad som hänt de senaste 1248 sidorna tack

• Alm

Tack. Nu är allt glasklart Återkommer om ytterligare 12500 inlägg och ser hur långt ni kommit. Förresten e Jöback bög el nått?

• Alm

Hittades Lolilla? För det va meningen med tråden eller? Vad vet jag vild gissning bara

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?