Inlägg från: With a devilish smile |Visa alla inlägg
  • With a devilish smile

TV programmen

Tycker att norska unga mödrar var skrattretande.

Var någon som verkade normal men resten verkade hel korkade eller rättare sagt, tvteamet verkade ha handplockat skräckexempel för att ungdomar inte ska skaffa barn & framställd som på dåliga sätt faktiskt.
    Och den bilden stämmer inte riktigt överrens med verkligheten enligt mig,
    visst har sett idioter till föräldrar som varit unga men även världens bästa.
    Precis som hos äldre så finns det bra & dåliga föräldrar ålder är rätt betydelselös.
    Ängla 081028 & Bebis BF 100707
  • With a devilish smile
    Levia skrev 2009-11-23 22:19:02 följande:
    Så programmen är inte realistiska alls? Det är bara ett fåtal av de som ev skulle kunna kallas "ung förälder" som går igenom det de i programmen gör?
    Eftersom dom inte lyfter fram de föräldrar som sköter sin uppgift som den ska så tycker jag inte programmen är helt rättvisa !
  • With a devilish smile
    Levia skrev 2009-11-26 18:38:36 följande:
    Vad jag sett av programmen så är det inte så många som inte sköter sig. De pluggar, jobbar eller söker jobb. Som exempel. Vad har jag missat?
    Jojo men resten då? 
    Vissa är som 2 år i utvecklingen & så. Sa att vissa verkade ok men tycker dom lyfter fram riktiga socfall som inte klarar av något själva, hoppar på & av utbildningar mm .
    Ta bara Malou-Stella i unga mödrar DK, hon kan ju knappt klara av sin egna son ännu mindre tänka som en vuxen :P
Svar på tråden TV programmen