• Långväntan

Äntligen gravid herregud!!!!

NU är man gravid då Känns helt underbart men samtidigt känner jag mig väldigt rädd. Just för att det ska sluta i missfall som förra månaden.

Jag är gravid efter ett frysåterföring. Jag fick två ägg, ett som var 2 celligt och ett som var 3 celligt.

Vi är så himla glada så man skulle bara vilja åka iväg och berätta för alla man känner.

Jag har gjort 5 isättningar och det sista återföringen var av sämre kvalitet men ändå lyckades vi. Har aldrig riktigt trott att vi skulle lyckas. så med det vill jag bara säga till er som försöker att ge inte upp hoppet för plötsligt händer det.

Jippie nu ska jag bara njuta.

• Svar på tråden Äntligen gravid herregud!!!!
  • amander

Jättstort grattis!!!

Har själv gjort fem insättningar men hoppas att sjätte försök gillt ger något...

Underbart att få höra sånt här.

• Tintene
    Långväntan skrev 2009-11-21 17:07:43 följande:
    tetinne- Jag kan inte säga att jag kände mig annorlunda då jag inte har varit gravid. jag hade/ har mycke gula flytningar. På BIM dagaen så hade jag jätte mycke flytningar så jag kände mig blöt och trode hela tiden att det var mens. Två dagar efter BIM som var igår så hade jag halsbränna nästan hela dagen.
    ok, jag förstår.
    Tänkte mer att om du kände nån skillnad på denna ruvning mot tidigare ruvningar då d misslyckats...
  • nevadita

LångväntaN: åh GRATTIS!!! Nu jäklar går det bra

Önskar dig all lycka till i världen

Kram kram!!

..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • FruNaftra

Men ÅÅååååååhhHHhhh vad glad jag blir för din skull. Jag har väntat på att det ska gå vägen för dig Stor kram och GRATTIS som bara faan!!! (ursäkta språket men jag blev så glad)

Är du i v 4 eller nått nu?

• Vinteräpple

Grattis! Ger massor av hopp inför mitt eget FET!

• mrs Elliott

Grattis!! underbart .Vi har också gjort fem st fet och tänkte nästan ge upp .men vi ska köra tills alla äggen är slut . Har 7 st kvar i frysen.

• Långväntan

Tack för alla gratulationer

Frunaftra- Jag är i vecka 4+5 idag så nästan 5 veckor. Men gud så hungrig man blir direkt. Fattar inte att man kan känna sånt så snabbt. På morgonen så suger det i magen Men väldigt lycklig över detta

• FruNaftra

Härligt.
    Skäm bort dig själv riktigt ordentligt nu

Långväntan skrev 2009-11-22 16:33:03 följande:
    Tack för alla gratulationer Frunaftra- Jag är i vecka 4+5 idag så nästan 5 veckor. Men gud så hungrig man blir direkt. Fattar inte att man kan känna sånt så snabbt. På morgonen så suger det i magen Men väldigt lycklig över detta
  • princess35

JÄTTE GRATTIS till tid och massor med kramar  var rädd om er nu!

• loppis7

Ett stort grattis till er !!

• Piggelin72

Härligt super GRATTIS till ert pluss - njut!!!!

• Macpau

Herregud grattis!!!!!! har sett dig hänga ett tag här i krokarna, liksom en själv;)

kramar och massa lycka till!

• Ninnie

Jag har gjort totalt 9 insättningar, är nu gravid går imorgon in i vecka 8. Men är hela tiden rädd att något ska gå fel. Vi har 12 ägg kvar i frysen men det kostar massa pengar att använda alla dem :) Hoppas att det kanske blir ett syskonförsök senare :)

• FruNaftra

12 ägg. My god! Jag fick bara 2 till frysen (alla slut nu), alla långtidsodlade. Hade jag haft 12 så hade jag varit överlycklig för guuud vad pengar och möda man hade besparat sig. Hur lyckas man få så många ägg till frysen? Du måste vara en supervärphöna

Ninnie skrev 2009-11-23 19:26:18 följande:
    Jag har gjort totalt 9 insättningar, är nu gravid går imorgon in i vecka 8. Men är hela tiden rädd att något ska gå fel. Vi har 12 ägg kvar i frysen men det kostar massa pengar att använda alla dem :) Hoppas att det kanske blir ett syskonförsök senare :)
  • Ninnie

Det är 3 IVF försök. Sista försöket var långtidsodlade så 6 av äggen är långtidsodlade. Jag vet inte hur jag lyckats. Har fått ut 8-12 ägg varje gång tror jag och många har väl varit bra. Men 12 är lite väl många tycker jag :)

Svar på tråden Äntligen gravid herregud!!!!