Mina72 skrev 2009-11-20 19:31:41 följande:
Vad skoj för dig!!! Ett stort GRATTIS!!! Du får bli min insperationkälla!Jag ska lägga om min kost på söndag. Och böjra träna, å sluta röka.
Tack

vaniljsemlan36 skrev 2009-11-20 21:46:05 följande:
Om något låter för bra för att vara sant, så är det troligen så...Jag tappade 16 kg på ungefär 4 månader. Det motsvarade ca 0,8-1,0 kg i veckan. Det tycker jag är mycket och det lyckades jag även behålla eftersom viktminskningen var fett och inte vätska.
Skönt att du tappat 16 kg, måste vara underbart.
Visst kanske det låter för bra för att vara sant, är själv chockad men min tanke är att fortsätta detta levende främst för att jag mår så mycket bättre av att äta bra mat, framförallt är jag mycket piggare, till och med hude har blivit bättre. Så jag är rätt säker på att jag kommer behålla denna vikt, har valt att prioritera om i mitt liv även då jag har barn hemma och vill gärna föregå med ett gott exempel

ThisIsMe skrev 2009-11-20 21:50:48 följande:
Grattis!!Vill du avslöja vilka hemmaövningar du kör? Jag vill så gärna få ihop ett bra hemmastyrketräningsprogram.
Bifogade jag inte en länk tidigare upp i tråden?
Ska kolla annars länkar jag den igen då jag gör många av dessa övningar hemma, plus några jag mins från då man styrketränade

Bemidii skrev 2009-11-20 22:06:43 följande:
Ts, vad äter du till frukost? Det är just frukosten jag styper på varje gång jag försöker.
Frukosten har varit min största fight då jag inte ätit frukost på säkert 6 år. Men nu blir det främst naturell youghurt och cornflakes i, med hårt bröd till. Eller ibland gröt eller enbart hårt bröd. Ibland äter jag fruktsallad också så är lite olika