Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale

Svara JA eller NEJ

Jag har också det på vintertid när jag sover, haha. Och har även långkallingar.

Nej inte för tillfället, men beställde 2 pocketböcker nyligen som jag fick i julklapp. Får börja läsa någon av dem när jag hämtat hem dem från mina föräldrar.

Fotar du ofta?

• Aint Your Fairytale

Nej, vet inte vad det är tyvärr... :S

Ja, det var bästa musiken på 90-talet, sån discomusik.

Har du hört någon/några låtar av 80-talsgruppen Heart?

• Aint Your Fairytale

Aldrig hört det ordet förut vad jag vet, haha... Men det gjorde ofta mina föräldrar förut till tex dillkött. Mumma.

Hallonröd skrev 2009-12-30 17:11:50 följande:
    Pressgurka är vanlig gurka, skivad tunnt och lagd i en lag av ättika, socker och vatten som kokat, sedan när den svalnat så lägger man i gurkan och persilja och så ska det stå och dra så gurkan tar smak..skitgott till mat Ja då...vi spelade mycket Heart då en period...de är skitbra...."If looks could kill"...en favvo Är du med i NIX?
  • Aint Your Fairytale

Japp det är vi... Nu ringer det inte så ofta säljare. Finns inget värre än dem, usch. Tacka Gud för NIX.

Ska du göra annat nu?

• Aint Your Fairytale

Ja, "Transformers 2" t.ex. {#lang_emotions_sunny}

Är du glad att alla kan använda de tidigare PLUS-tjänsterna äntligen?! (Det är jag {#lang_emotions_kiss})

Nihil est ab omni parte beatum - Ingenting är helt och hållet lyckligt
  • Aint Your Fairytale

Ja, min kompis ska visst det... Så jag får väl titta på och hålla koll på henne så hon inte skadar sig allt för mycket. {#lang_emotions_dreamer}

Åker du bort idag till en annan stad för att fira nyår?

Nihil est ab omni parte beatum - Ingenting är helt och hållet lyckligt
Svar på tråden Svara JA eller NEJ