• Hallonröd

Svara JA eller NEJ

Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}

Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.

Då kör vi {#lang_emotions_smile} 

// Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • Aint Your Fairytale

Ja delvis... Jag har vanliga strumpor och sedan tjockare strumpor, men det hjälper föga. Är iskall om fötterna ändå.

Gillar du Kate Winslet?

• Hallonröd
    GossipGirl skrev 2009-12-30 16:47:24 följande:
    Ja delvis... Jag har vanliga strumpor och sedan tjockare strumpor, men det hjälper föga. Är iskall om fötterna ändå. Gillar du Kate Winslet?
    Jag med... ...har sockar på när jag sover...hatar att känna mina kalla fötter och att frysa om dem...{#lang_emotions_undecided}

Ja,  hon är bra

Läser du nån bok nu?
  • Aint Your Fairytale

Jag har också det på vintertid när jag sover, haha. Och har även långkallingar.

Nej inte för tillfället, men beställde 2 pocketböcker nyligen som jag fick i julklapp. Får börja läsa någon av dem när jag hämtat hem dem från mina föräldrar.

Fotar du ofta?

• Hallonröd

Ja

Gillar du Basic Element och låten "Touch you right now"?

• Hallonröd
    GossipGirl skrev 2009-12-30 17:01:45 följande:
    Jag ÄLSKAR Basic Elements låtar. Guuuud så mycket jag har lyssnat på dem i tonåren. Ska du se något kul på tv idag?
    Visst är de bra...har låten som ringsignal

Ja,  om det finn något kul  program...har inte kollat

Brukar du göra pressgurka?
  • Aint Your Fairytale

Nej, vet inte vad det är tyvärr... :S

Ja, det var bästa musiken på 90-talet, sån discomusik.

Har du hört någon/några låtar av 80-talsgruppen Heart?

Svar på tråden Svara JA eller NEJ