• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-14 21:02:41 följande:
    1.57 . oh my Han ba sög tag i

Hans smile, hur underbart är det inte?
    Helt underbart, hjärtat tar nåra extra skutt då
  • mona83

Nehe man kanske ska ta och lägga mig. Av nån anledning känner jag att det inte kommer bli en rolig natt. Leah sover oroligt...
    Känns som det är bäst att passa på att sova i sin säng medans man kan det. Kanske måste sova sittandes med henne för att hon sla slippa nästäppan....

• mona83

Så jag tackar för mig för i kväll....

Blir väl först här i morron kan jag tänka mig

Go natt

• mona83

Var man uppe igen.

Leah sov faktiskt hela natten utan att vakna, det trodde jag inte hon skulle göra igår.

Det verkar som vårat jullov från dagis redan börjat. Får ringa idag med och säga att tobias blir hemma. Vi sa kanske igår när jag ringde.

Ser det dumt ut om nu Tobias skulle bli hemma från dagis även fredag och sen följa med till stan fast han kanske är bättre då?
    Ska bla betala mina nya hela skor då....

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-15 07:29:59 följande:
    Mona: Så länge han är tillräckligt pigg för att orka följa med till stan ser jag inget fel i det. Man behöver komma ut och få lite frisk luft även om man är sjuk.
    Jo det är ju faktkist sant.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-15 08:42:18 följande:
    Oj va mycket snö vi har nu! Det har inte slutat snöa under hela natten Leah fick sova hela natten.Ogabinne har en massa tid.Jag är uppe den HÄR tiden på morgonen.Vart är världen på väg???
    Det har snöat under natten, men var uppehåll när jag kollade sist. Men nu kollade jag och det snöar...
    Måste verkligen komma ihåg att köra igång bilen idag så den får stå en stund på tomgången och ladda upp batteriet lite... Kan ju ta och skrapa rutorna lite under tiden... Får man nått vettigt gjort under dagen...
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-15 08:54:46 följande:
    vad e tråkigt?
    Finns ju inte mkt att göra med sjuka barn, bara vara inne typ...
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-15 09:04:22 följande:
    Aha, så du menade. Men gör nåt mysigt då Julpynta tillsammans! Kanske klä granen redan? Drick varm choklad och läs en bra bok om julen...
    Är dessvärre ingen pysslar mamma. Varje gång jag börjar på nått ja då går Leah iväg och river med annat.... Hon har ingen tid till att sitta i 5 min ens....
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-15 09:15:00 följande:
    Din andra trollunge då?
    Han kan sitta hur länge som helst om han är intresserad. Men så har han varit hela tiden.
    Leah hon börjar men springer vidare till nästa efter 3 sek. Känns iaf som det...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael