• mona83

All we want for Christmas is Michael

Jag hatar att det ska vara så här precis varje jävla morron.... Tom dom dagar vi ska med bussen....
    Jag vet inte vad jag ska göra längre, har prövat allt känns det som...

• mona83

Hur fan orkar man hålla på och skrika så m kt som Tobias gör? Vad tror han att han vinner på det?

Blir bara så jävla irriterad....

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-12 16:45:39 följande:
    Woooo DU lever! Tänkte att ni kanske övergett tråden och gått och börjat videoblogga hela bunten utan mig.
    Jag bloggar inte och kommer inte börja med det heller....

Överge tråden? Aldrig...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-12 16:57:16 följande:
    Nej nu har jag tråkigt, nu får ni vakna!! Gissa vad jag tänker på! Ledtråd 1, det är något man kan äta.
    Hmm åh Tacos?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-12 17:59:33 följande:
    Ska ni ge några nyårslöften?
    Nyårslöfte och nyårslöfte. Jag ska ta mig i kragen och träffa barnens farfar och farmor mera under året som kommer. Går för länge mellan ggr....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-12 18:52:56 följande:
    asså vad har den nya julkalendern med Julen och göra :S ?? Sverige borde skämmas..
    Ja du, jag sitter här och väntar på julstämmningen i den....
    Eftersom Tobias bara måste kolla på Bompa så har jag snällt fått se alla avsnitt så här längt. Det enda som jag tycker har med julen att göra i kalendern är nog att dom iaf har "snö" utanför
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-12 19:21:49 följande:
    ja det är ju bra! Vid denna tiden nästa år ska jag försöka ha tagit mitt körkort. 1 år borde det gå på. Ska ha fått in någorlunda hälsosammare rutiner och vanor i mitt liv och vara på god väg att avsluta min gymnasieutbildning.
    Jag hoppas att det ska funka bra. Är ju så skönt att bara vara hemma på tex helgerna. Efter dagis är Tobias jätte trött....
    Men okej, det är just bara jag som åker eller ringer.... Om det inte är kalas vill säga...

Det är ju bra mål

Jag går ju i tankarna at utbilda om mig, se om man kanske hunnit börja bilmeck utb...
  • mona83

Åh nej, marken är vit av snö och det snöar och det ser inte ut att vilja sluta heller
    Nu hoppas jag att snön i såfall får ligga kvar tills jag har betalat mina nya skor så jag slipper gå i slask med mina trasiga skor som läcker in vatten

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-12 20:15:38 följande:
    Om man ska tro detta www.aftonbladet.se/vader/article6276019.ab kommer kylan igen.. HÄR snöar det inte :(
    Det stod i Sn igår tror jag det var att vintern var på g nu till helgen med snö. Men dom kunde inte säga vilka som skulle få snö för tydligen gick dom olika trycken lite hur som helst över Sverige....

Vart dom här skorna sen iaf

www.teamsportia.se/produkter/sportmode/skor/puma/puma-esito-l-2/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael