All we want for Christmas is Michael
Landet för mig betyder sommarstuga
Landet för mig betyder sommarstuga
Jag är ju däää
Aa jätteskönt! Stan är bra att bo i. Landet älskar jag att åka till på somrarna ^^
Men bor du ute på landet?
Jag trodde du bodde som jag gjorde förut. På ett bostadsområde typ 6 km från stan.
okej!
Jag sitter o sminkar om mig för andra gången hahahah blir fan aldrig nöjd nog så jag kan gå till körskolan, hade tänkt gå dit för en halvtimme sen! :O
Jag måste ha eyeliner och mascara och lite foundation allting sket sig totalt idag, blev bara ojämnt haha men till slut så fixade det sig.
Kom just hem. Han gick förbi mig ett par gånger och tittade på mig....jag vill kunna läsa tankaaaaaar!!!! Måste veta vad han tänker!!! Han kanske inte tittar på mig för den anledningen som jag hoppas.
Jag använde inte det heller förut, men för nåt år sen så började jag använda ett suuuupertunt lager på huden som gör underverk. Huden lyser och ser väldigt ren ut i love it
Många brukar ta ett rätt tjockt lager så det täcker väldigt mycket, tricket är att ta superlite så att det bara blir som en kräm man lägger på huden och då känns den inte alls Och det syns inte om man gnuggar sig i ansiktet eller håller på!
Ska försöka...