Brooke skrev 2009-11-16 20:13:57 följande:
Nej det var det inte.. Jag hörde Show must go on från köket, han satt i vardagsrummet vid datorn. Jag gick ut till vardagsrummet och såg att han tittade på den gick fram och han vände sig mot mig, han börja snacka med mig. Eller vi började snacka med varandra. Han sa att han skulle kunna bli bög pga Erik i idol, han tycker Idol är riktigt bra och det tkr ju jag oxå =) Sen sa han att han skulle hämta sin öl och det gjorde han jag väntade, vi börja prata vidare. Jag fråga lite om kärleken och hur gammal han var. Han sa att han inte hade någon tjej han va singel. Sen så fråga jag om åldern, han sa 19. (känns som ett problem) Sen runt 23 gick han.. Jag satt på golvet och han gick ut och rökte när han kom in igen så satt jag ju inne i köket och jag satt och prata med hans polare som var 22 och vi satt och diskutera något, minns inte vad. Men sen så sa jag åt Tom(19) att hjälpa mig upp från golvet och det gjorde han =)
Vad gulligt
<men igentligen ska inte åldern spela nån roll.. det finns mogna 19 åringar och omogna 29 åringar
Jag är 26 o känner mig som 16, haha!