Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Shake it to the left, if you're having a good time!

BooBoo skrev 2009-11-26 17:46:41 följande:
    Hahaha! Spice girls. Fan va bra Spice up your life!
  • Bevabus

Den är belönad med många stora priser, jag rekommenderar att du ser den nån dag
    När jag såg den sist så hamnade jag precis när han har träffat indianerna så jag slapp den här sega början som jag ser nu...men den blir som sagt riktigt bra till slut tycker jag iaf!

BooBoo skrev 2009-11-26 17:47:11 följande:
    Känner tyvärr inte igen...
  • Bevabus

nä fy va sorgligt

BooBoo skrev 2009-11-26 17:50:05 följande:
    På tal om bloggar.. Hitta på en gammal kompis brors flickväns blogg.. Kompisens bror är död. Flickvännen är ensamstående med deras gemensama son. 6 veckor innan förlossningen så dog han. Fan så tragiskt
  • Bevabus

vart är den assnygga indianen som jag blev kär i sist?? nu får han dyka upp i filmen

• Bevabus

Så hade du varit en pantad kamel

BooBoo skrev 2009-11-26 18:02:34 följande:
    Om du var ett vårtsvinsbarn... Så?
  • Bevabus

Jag är ett svin och stolt över det men jag har inte svininfluensan, bara fågelinfluensan!

BooBoo skrev 2009-11-26 18:06:19 följande:
    hahahahaha!!  Thanks alot!  SVIN!
  • Bevabus

Har haft kycklingsjukan ända sen dess, växer nå jävla fjädrar i armhålorna på mig :S

BooBoo skrev 2009-11-26 18:09:41 följande:
    Haha! Ja just fan.. En sån flensa har ju härjat oxo   -05 om jag inte minns fel.. Hoppas du blir fri från fågeln snart då..
  • Bevabus

Skriv under listan hörni!!!! Tar bokstavligen talat TVÅ sekunder.

I Sverige är det tillåtet att föda upp och döda djur för deras pälsars skull. Den svenska djurskyddslagstiftningen ska nu uppdateras, men pälsfarmningen är inte en av de frågor som uttryckligen ska ses över. Sverige halkar efter när flera länder inför förbud mot pälsdjursuppfödning. Djurens Rätt tycker att detta är skandal och tänker göra pälsfarmningen till en valfråga 2010. Hjälp till att påverka!
    13255 personer har skrivit under listan. Gör det du med!

www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens_ratt/forbjud-palsfarmning

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael