Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Jag har aptråkigt...
    Spelat massa memory med barnen. Lagt pussel. Ritat svenska flaggan och Hollänska. Skrivit siffror o bokstäver ...  Brist på ideér nu..
    Så.. Det får bli film nu. Ronja och fruktfat med massa vaniljglass..  Hoppas jag inte däckar i soffan nu

Vad gör resten denna mysigt regniga söndag då?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Värsta! Jag har fått en inbjudan av Lundex. Såg de nu.. Kassörskan la väl ner lappen då jag var o shoppa pepparkaksräkt i lördags..
    Står:
    Välkommen på mammamorgon!
    25/11 kl 8-10 . Vi bjuder på frukost och 20% på hela butiken .... Se där se där

• KikiBoo

Gu va länge sen jag såg Ronja... Den har visserligen gtt några gånger här hemma.. Men jag har inte tittat då..  Ville verkar kunna den utantill. Repliker o vad som ska hända härnäst...
    Ronja är bra.
    Lovis är ett gulligt namn.. De har vi pratat om.. Eller jag har pratat om de
    Vikke är fortfarande insnöad på Ylva om det blir en dotter...

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-22 18:29:58 följande:
    Ja åhh va jag älskar namnet Lovis så himla fint! Vill du att jag ska hypnotisera Vikke så han älskar det namnet och hatar Ylva? Jag kan säkert göra det, men det kan ta en stund innan jag fattar hur det fungerar så vi får nog binda fast honom så han inte smiter medans jag funderar! Puma och Ville får stå vakt vid dörrarna och kittla honom med fjädrar om han kommer så pass långt.
    Haha! My my
    Använd tuggad tuggumi..
    Lovis är verkligen fint. Det tycker Viktor oxo. Men han vill inte ha ett till "hippienamn" .. Puma räcker...   Ylva är för att det oxo är låter djuriskt på nå vis..
    I början var jag JÄTTEANTI i de namnet.. Men sen så.. Mnajee kankse.. men sen Nääääh.. O sen mnjeaaaa... O sen NEJ   Får hoppas det blir en pojk
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-22 18:28:02 följande:
    mammarabatt? fan nu måste jag verkligen skaffa en unge...
    haha!  ..
    Tror inte jag kommer ha tid att gå på Mammamorgon. Dom kunde väl haft Mammamellis
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-22 18:42:23 följande:
    Vad hade ni för förslag på pojkar nu igen?
    Valentin ...  Viktors farfar eller var det nu var som hette så... Släktnamn iaf
    Men jag var anti till de oxo i början, haha!
    Kommer verkligen bli Ville, Valle och Viktor
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-22 18:50:28 följande:
    Ja just ja! Valentin var det. Så ni har helt bestämt er för det nu eller?
    Jag kommer aldrig bestämma mig
    När vi vänta Ville så var jag anti.. Likaså med Puma.. Jag hade även Elise som förslag. Såg på Miami Ink att det var en pappa som mist sin dotter som hette Elise... Jag fasna direkt..
    Fast.. Det namnet börjar bli vanligt nu..
    På stan för nån dag sen var det en dagisklass ute.. Då hörde jag en fröken ropa på Valentin. Kankse ett tecken
  • KikiBoo

Nu ska jag steka ägg.. Sen lägga ägget på en knäckebröd.. Sen på med ketchup

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-22 19:07:08 följande:
    WHAT? Ketchup på knäckebröd/ägg? :O Jag har på ketchup på prigoer men det är ändå köttfärs i..
    Jag lovar! Det är jättegott. Men det måste vara stekt ägg på..
    Ketchup på piroger låter urk
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 19:09:30 följande:
    Vad kostar en sån där pepparkaksdräkt? Jag vill köpa en sån åt Tobias till dagis, dom är så gulliga
    99 kostar den här i byn på Lindex
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael