• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 13:01:05 följande:
    Jag har nog inte läst att du snackade om den filmen tyvärr. Men den filmen är bra iaf.. Värd att se.. Nu måste jag sticka..
    Jag tror den är kass, haha!! Men jag älsar Drew. En av mina favoskådisar. Och Hugh.. my my..
    Haft soundtracket i över ett år.. Jävla fina låtar, haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 12:41:17 följande:
    Åh borta med vinden Oj va spännande! Jag vet hur det känns de där sista dagarna innan man får beskedet, man går bara och väntar och väntar med fjärilar i magen
    En del av mig vill inte plugga, haha!! Har blivit så bekväm här hemma.. Men det ska bli skoj..  Jag har inte vart ute i världen på flera år.  Jag kommer va så nervös att jag spyr på allt o alla första dan.. Jaiks!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 12:59:44 följande:
    sitter och tittar på private home videos...jag älskar att se delen från "black and white"...han är såå sexig där håret, leendet, kläderna....gosh...*svimmar lite*
    Yepp yepp.. Bakom kulisserna till black and white finns med i bagen
  • Bevabus

det kommer gå jättebra att plugga är rätt segt men så länge man har målet framför sig så går det

BooBoo skrev 2009-12-02 13:03:57 följande:
    En del av mig vill inte plugga, haha!! Har blivit så bekväm här hemma.. Men det ska bli skoj..  Jag har inte vart ute i världen på flera år.  Jag kommer va så nervös att jag spyr på allt o alla första dan.. Jaiks!
  • Bevabus

åh gör det!!!!!!???? åhh jag vill haaaaa den!!! Ska till skolan om två timmar och reda ut det här med CSn med min lärare...så kanske att jag kan beställa bagen när jag kommer hem...hoppas

BooBoo skrev 2009-12-02 13:05:16 följande:
    Yepp yepp.. Bakom kulisserna till black and white finns med i bagen
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 13:06:58 följande:
    det kommer gå jättebra att plugga är rätt segt men så länge man har målet framför sig så går det
    målet är att bli fääääärdig O bli hemmafru på nytt, haha!!
  • Bevabus

haha

ooBoo skrev 2009-12-02 13:08:09 följande:
    målet är att bli fääääärdig O bli hemmafru på nytt, haha!!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 13:07:45 följande:
    åh gör det!!!!!!???? åhh jag vill haaaaa den!!! Ska till skolan om två timmar och reda ut det här med CSn med min lärare...så kanske att jag kan beställa bagen när jag kommer hem...hoppas
    Finns massa mer behind the scenes    Stranger in moscow. ÄLSKA! In the closet. ...Öööööh! Nu tog det stopp, haha!!
  • Bevabus

Eddie Murphy
    "I know what you're all thinking. That I'm running cause I'm a puff because Iman didn't move from the bird. But there's two way to react in a situation like that. You can run or be real still and she's just being real still. But she's as horrified as I am. She's raised in Africa so she knows if the birds moves, be real still. But I'm from Brooklyn so I run!"

hahaha jag skrattar lika mycket åt det där varenda gång

• Bevabus

hahah de två är väl de enda du kollar på iaf In the closet

BooBoo skrev 2009-12-02 13:11:16 följande:
    Finns massa mer behind the scenes    Stranger in moscow. ÄLSKA! In the closet. ...Öööööh! Nu tog det stopp, haha!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael