-
Do it bitch, do itBooBoo skrev 2010-02-10 18:52:11 följande:Öi öi Den vill jag meeeee seeeee jueeee
-
Alltid så konstigt när ni pratar om att gå o lägga er när jag är på väg till dansen
-
Goder kväller. Har haft en uuuuuuunderbar danslektion!!! Jag älskar ENERGIN!!!!!!
Nu käkar jag Calippo och Geisha och ser på Bruce Almighty.
-
Jag ljög. Jag ser 28 days istället.
-
Jag ringde just och sjukanmälde min syster. Usch, vilket stort vuxenpoäng att kunna göra sånt...
-
Hon får inte. Det var det jag menade med vuxenpoäng. Det måste vara en myndig person som ringer in.Brooke skrev 2010-02-11 12:12:20 följande:Kan hon inte göra det själv?
-
Va mycket ni har skrivit sen jag gick i morse....kommer ta minst en timme att läsa ikapp
På förskolan har vi firat Alla hjärtans dag i förväg
Ungarna fick äta chokladbollar, geléhjärtan och så pysslade dem lite. Jag var mest barnvakt åt dem minsta. Vi fröknar fick varsin liten CHOKLADASK! Jag sitter och smaskar nu...ska äta det lååångsamt för det var jättefin och god choklad i
Sedan blir det danslektion ikväll igen!
-
Äh, håll käften.BooBoo skrev 2010-02-11 15:44:13 följande:Såg allt bra ut i käften då?
-
BooBoo är en fis. Ville bara säga det.
And I like farts
-
Usch va jag hatar när ungarna på dagiset fiser..haha!BooBoo skrev 2010-02-11 16:03:07 följande:U like my farts.. Ey?The smell... Uuuuh!
När de minsta har bajasat i blöjorna så kan jag stå ut för då är det inte så jättefarlig lukt. Men va fan, de lite äldre ungarna bara fjärtar rätt ut och det STINKER!!!! Då går jag diskret därifrån....