• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-01 20:32:46 följande:
    Ohh visst ja det är ju Hells Kitchen idag.. Vilka är kvar ?? Minns inte vad som hänt :O
    Ska jag vara ärlig har jag bara följt Hell´s kitchen halvhjärtat den här säsongen, suttit klistad här ju
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-01 20:34:40 följande:
    Det kommer anatgligen ta ganska lång tid, frågan är ens om Hope kommer gå med på att donera levern till Claire. hon är ju likosm mitt uppe i sorgen efter att ha förlorat sin lilla son
    mhm, men jag tror att om Shawn får veta att han är pappa till Claire, för det Claire är ju Shawns och inte philips. Jag hoppas han får reda på det så han kan söka tröst hos Belle och att Mimi blir ett avslutat kapitel tkr inte dem passar..
  • KikiBoo

wuz up!
    Jag o lilla familjen har moffat glass, massa fruker och hemmagjord chokladsås. Jag åt så mkt glass att mina fingrar blev blåa..
    Vi kollade på Mupparna i rymden

Hela familjen är REN. Sängen är renbäddad. Har dammsugit o slängt alla gamla basilusker åt helskotta. Gu va skönt

Nu läsa igenom.. FL har strulat lite..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

nej alla jävlar återuppstår ju hela tiden

BooBoo skrev 2009-12-01 20:52:14 följande:
    Can I just say something.. INGEN DÖR I DAYS!!
  • KikiBoo

Jeremies tal får jag se imorrn..
    Nu ska Boo göra kväller.. Yepp yepp! Me so trött!!

Ses imörrn
    Night night!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

BooBoo - So soon?
    Jaja tråkmåns, jag får väl sitta här och underhålla alla de andra själv då

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-01 20:43:45 följande:
    mhm, men jag tror att om Shawn får veta att han är pappa till Claire, för det Claire är ju Shawns och inte philips. Jag hoppas han får reda på det så han kan söka tröst hos Belle och att Mimi blir ett avslutat kapitel tkr inte dem passar..
    Vadå söka tröst hos Belle? Tycker Mimi klarar den biten ganska bra faktikst.
    Tycker Mimi och Shawn är bra mkt sötare ihop än vad Belle och han var. Belle och Philip passar bra ihop på nått vis.

Men okej min moster är inne på spåret att Claire dör, Philip och Belle är gifta ett tag till. Shawn och Mimi är ihop ett tag till. Sen splitras paren och Shawn och Belle blir ihop igen. Så tror hon.
    Men jag hoppas inte att det blir så. Känns som Shawn och Belle haft sin chans och att det är dags att gå vidare. För det gör man ju irl när man gjort slut....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-01 20:52:14 följande:
    Can I just say something.. INGEN DÖR I DAYS!!
    Hmm, nehej men hur kan då Zach vara hjärndöd?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael