Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-02-06 15:07:06 följande:
    Vad var det som var fel då?
    Hon installerade om programmet Java och inaktiverade flera program. Till slut så funkade det!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:07:43 följande:
    Vilken fiiiiiin pressbild bev
    I knoooow
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:10:54 följande:
    Jaaaaa fy! Jag hörde på radion runt lunch... Läbbigt!
    Såhär står det i VLT!

En internationellt efterlyst dubbelmördare greps på Hässlö Flygplats strax efter 8-tiden på lördagsmorgonen.

Relaterat

Mannen kontrollerades tillsammans med två andra män när han klev in på flygplatsen.

– Det var flygplatspersonal, poliser alltså, som uppmärksammade bilen männen åkte i och började snoka runt lite, säger Stefan Forsberg, FU-ledare på krimjouren.

Bilen hade flera brister och var belagd med körförbud. När männen klev in på flygplatsen blev de stannade.

En av dem, en 33-årig man kunde identifieras och släppas direkt och enligt uppgift klev han på ett plan.

En annan 28-årig man blev det svårare med, han kunde inte identifieras och togs in till station men släpptes kort senare.

Men den tredje mannen kunde identifieras direkt. Mannen, 37 år, var efterlyst internationellt.

– Han är dömd för två mord och ska sitta av ett långt fängelsestraff i Lettland. Men han har varit på rymmen, säger vakthavande polisbefäl Sven-Åke Hammar.

Gripandet gick lungt till enligt Hammar. Mannen fördes till station och förhör har hållits med honom.

– Jag kan inte gå in exakt på vad som har sagts men vi förhör honom angående den här efterlysningen som finns, säger FU-ledare Stefan Forsberg på polisens krimjour.

Det är oklart hur länge rymlingen befunnit sig i Sverige. Men enligt Forsberg verkar det inte som han begått något brott här.

Vet du om han var på väg att lämna landet?
    – Det kan jag faktiskt inte svara på, säger Forsberg.

Förhören fortsätter under dagen. Mannen behöver tolk – men det är möjligt att han kan tala engelska utan att tala om det, säger Forsberg. Allt ska gå lugnt till och mannen ska vara trevlig och artig.

37-åringen ska haft flera år kvar på sitt fängelsestraff i Lettland.

Är det någon spektakulär rymning det varit fråga om?
    – Inte som vi förstått. Enligt honom ska han mer eller mindre bara knallat iväg, säger Forsberg.

Myndigheter i Lettland är kontaktade och förmodligen kommen mannen hållas kvar tills han blir utlämnad till berörda myndigheter.

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:12:39 följande:
    Jag vill se Jag hörde Magnus Live forever som var med för hundra år sen men som inte gick vidare på radion. Fan vad jag älskar den låten Kom då o tänka på festivalen..
    Jag gillar Magnus, den låten var helt okej hihi jag var helt galen i Alcazar när han var med där! Gick på två konserter, gaah, han ser lika bra ut på riktigt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:18:11 följande:
    JÄVLIGT okej låt ska jag tala om för dig Svängig som fan jue. Svårt att sitta still. Alcazar är coola. Men musiken .. njae.. Vissa låtar ok vissa inte så ok
    Dem var på topp när Magnus var med, nu är dem också bra men jag är inte lika besatt längre {#lang_emotions_tongue_out}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 15:18:51 följande:
    Ja men Marlena. Herre gud, vad tänker folk med?
    Det enda jag gillade med hennes låt var när hon gick upp i de där superhöga tonarterna "hi haho ha ha hi hi haaaa"...eller hur det nu blir
    Det tycker jag är coolt, för då är det BRA opera. Men i övrigt så fattar jag inte hur hon kan vara en sån berömd operasångerska....jag tycker inte hon sjunger vackert....
    Och låten var väl helt okej, den blev rätt häftig när jag hade lyssnat på den ett par gånger. Men verkligen INTE det bidrag som vi skulle skicka till ESC {#lang_emotions_surprised}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:26:29 följande:
    Erkänn! Under din säng finns det fult med alcazar prylar.. Och i taket hänger alla affisherna
    Jag har faktiskt ett kuvert med deras autografer i {#lang_emotions_tongue_out} fast det ligger i en låda. And so those the posters
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:27:18 följande:
    Jag har faktiskt ett kuvert med deras autografer i  fast det ligger i en låda. And so those the posters
    does*...jag kan inte skriva...var först på väg att skriva "dose" också {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_undecided}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 15:28:23 följande:
    Ja visst. Nej, det där var inte alls en Eurovisionvinnare. Huvudvärk för fan.
    Det blev nåt fel med ljudet under ESC också...i första delfinalen...körens röster hördes för mycket...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 15:29:25 följande:
    How those it stand me Bev idag?
    You speak Greek young lady?
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael