• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

näe stackarn
    det kommer nog lugna ner sig när du är hemma igen

Ogabinne skrev 2009-12-01 08:52:56 följande:
    Åh god morgon... eller inte... försov mig till nu. Skibra, ska vara på dagis om 8 minuter... varit uppe med storebror i stort sett hela natten, han har atopiska eksem o har haft så ont. Jag är så trött...
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-01 09:10:16 följande:
    näe stackarn det kommer nog lugna ner sig när du är hemma igen
    Ja, det är för jävligt att bara stå vid sidan om och inte kunna göra någonting mer än att lindra och trösta. Man vet ju själv hur ont det gör om man har ett litet skärsår, eller en självspricka. 70% av hans kropp är fylld med eksem som spricker och blöder, jag kan inte ens föreställa mig hur ont han gör. Och han är bara 4 år. Han ska inte behöva leva så här, och inte en jävel kan tala om för mig vad han inte tål. Suttit med barnkliniken i telefon halva morgonen, och nu ska jag ringa hudmottagningen... igen... Och jag är så tröööött... har inte tid o sova. Massa som ska ringas, pluggas o städas.
  • Ogabinne

Och så hade inte hudmottagningen telefontid förrän 15.30 i eftermiddag givetvis... O barnkliniken ska ringa upp om en stund för att fråga hur samtalet med hud gick. Har dom ingen koll på telefontiderna mottagningarna emellan...

Nya inkomstuppgifter till dagis skickade... jag avskyr såna här "göra massa nytta på en gång dagar" men det är skönt när allt är avklarat. Fortsätter med nästa samtal, komvux.

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 01:16:53 följande:
    Don't wanna close my eyes, dont wanna fall asleep cause I'd miss you baby... *tår* Nu äre läggdags!
    roat dig själv så gott de går ser jag
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-01 07:10:30 följande:
    Drömmer jag om honom är det verkligen ingen risk att jag kommer vakna blöt
    hahahahahahahahaha
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-01 07:17:01 följande:
    Åh nej, inte julkalendern :-/. Nu får inte ungarna kolla på bompa längre...
    Jag o barnen ska kolla på Sunes julkalender
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-01 07:20:38 följande:
    kopierat från twitter: Sony @MichaelJackson's' THIS IS IT "kommer på DVD den 26 januari 2010 bit.ly/6PQLR8 (@SonyPictures)
    Yeeeeeeaj
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-01 08:52:56 följande:
    Åh god morgon... eller inte... försov mig till nu. Skibra, ska vara på dagis om 8 minuter... varit uppe med storebror i stort sett hela natten, han har atopiska eksem o har haft så ont. Jag är så trött...
    Stackarn...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-01 10:29:10 följande:
    Sverige anropar USA! VAKNA!!!!!
    Säger det jag med, sidan är inte uppdaterad än...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael