Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Den där bitchen i skolan som jag prata om.. Hon jobbar på donken i skrapan.. Gå o säg hej bev
    Idag fick man evil eye utav henne.. GAH! Jag var i serveringen i dag igen.. När jag var klar med allt som ska förbredas innan lunch så gick jag in o kollade om dom behövde hjälp där inne.. Det var rätt lugnt där inne.. Men jag städade lite o så.. Höll mig sysselsatt så gott jag kunde.. Men så fort jag stod still eller satte mig ner.. Det var inte bara jag som satt. Så stirrar hon. Så skvallra hon för en annan såg jag..  She must really hate me..
    Jag tycker hon är ganska argsint av sig..

Såpp! Nu har jag klagat färdigt.. I think!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-27 17:29:51 följande:
    Vad heter hon? Kanske känner henne Men gud hur orkar hon? Sitter aldrig hon och vilar?
    Elin! Blond, page, glasögon.. ser ganksa tråkig o alldaglig ut..

Nä hon är överallt, haha! Hon kom in till serveringen o skulle börja ta betalt.. Då fråga en om hon var i serveringen.. Nej sa hon.. Då fick hon gå
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-27 17:37:41 följande:
    Känner inte igen henne... Haha okej! Förhoppningsvis ser läraren hur hon är och ger henne sämre betyg, bara för att retas ;)
    haha!! Ingen lärare har tyvärr vart i närheten hitills..{#lang_emotions_tongue_out}
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-27 17:44:34 följande:
    Vilken dag ska jag boka? Onsdagen den sista mars eller Torsdagen den 1 April? för mig spelar det ingen roll oavsett vilken dag vi väljer så är tiden 19:30
    vi kanske får det roligare den 1.a april april, hehe!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-27 17:59:47 följande:
    haha det blev inte riktigt som vi tänkt oss, många har tydligen redan bokat Platser: sektion 2:a Balkong Fond, rad 1, plats 826 sektion 2:a Balkong Fond, rad 1, plats 827 men det duger väl så länge vi får se showen
    Förstår ingenting, haha.. Men så länge min röv har en bra plats så är jag nöjd
    Hur nära scen sitter vi.. typ.. ungefär.. ? Kan du rita en karta
    Blev det den 1.a nu?

Weeeeeeho
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-27 18:10:52 följande:
    Det var så dumt för man fick inte se någon karta så man visste vart man satt :S men vi sitter på en av balkongerna rätt högt, en liten bit bak tror jag, men är inte säker... Men man ser väldigt bra från de där balkongerna så Jajamen, den första April! Oj oj oj, det låter farligt du... Men vi måste fixa det här med betalningen också. Jag tänkte hämta biljetterna på fredag med mitt studiebidrag. Det blir 910 kronor sammanlagt så jag ska ha 455 kr av dig. Så jag skulle behöva få pengarna av dig rätt snart för det blir lite jobbigt att leva på 130 kr en hel månad haha Kan man inte föra över pengar via nätet tills folks konton? Pappa kan allt om sånt där men jag har inte en aning...
    Viktor har internetbank så han kan föra över cash till ditt konto. Inga problem
    Så då kan du få pengarna i veckan.. Som snart är slut, haha! Du får påmina mig.. Kankse t om kan fixa det ikväll
    Maila konto o clearnr .. så ska jag länsa ditt konto

Men fan va skoj
  • KikiBoo

gooooodmorgon!

Hoppas det är lurreburre på vägarna nu.. Plogat! Det var lite slirigt att köra hem i går.. Massa snö på vägarna o bilspår hit o dit..

Få se vad man hittar på idag då.. I plugg alltså. Vill inte vara i serveringen igen. Vart där 3 gånger nu.. Det är kul, men lite variation tack

gröt is good for u! haha!

adios!

• KikiBoo

Hojta när du blir rik bev

Jag har vart så vuxen idag. Besiktat bil efter plugg.. Sen in på bank o fixat så mina csn cash kommer in på min bank. Wooooow

Hemmadad fixar löksoppa till middag. Luktar pretty gott..
    Har gjort chokladkolasås och paj i skolan. Dessert tills imorrn..
    Bitchen sa till mig att hon tyckte att jag vart ovanligt tyst idag.. Okeeeej

O du som vill börja dricka kaffe brooke borde komma till skolan o dricka. I just love kaffet där

Näähää jahaa...

Snart helg

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael