• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-30 23:44:47 följande:
    Uh, jag drömde att Tobias dog i natt....
    ... oj
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:44:21 följande:
    INGEN får sova nu...Jaghar sovit två lurar idag.. Jag är så pigg...Kanske kan gå ut o gå..
    Jag har oxå sovit middag, med Leah mellan 14-15 ungerfär. Så skönt så
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-30 23:44:47 följande:
    Uh, jag drömde att Tobias dog i natt....
    Åh fy. Det har jag också drömt om mina barn.

Natti natti!
  • Bevabus

jag är också alldeles för pigg, ändå så är jag för trött för att göra nåt vettigt
    hjälp..vågar du gå ut den här tiden på dygnet, håller faktiskt med dig om att det vore skönt med en promenix nu men tänk så kommer det spöken? :O

INGEN får sova nu...Jaghar sovit två lurar idag.. Jag är så pigg...Kanske kan gå ut o gå..
  • Ogabinne
    Nää jag blir kvar en stund till. Om jag inte blir skickad till Alaska vill säga.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:45:11 följande:
    ... oj
    Japp . det kosntiga avr att den inte var läskig eller så, men jag var ruskigt lessen. När jag vaknade i morse kändes det så verkligt
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-30 23:45:51 följande:
    jag är också alldeles för pigg, ändå så är jag för trött för att göra nåt vettigt hjälp..vågar du gå ut den här tiden på dygnet, håller faktiskt med dig om att det vore skönt med en promenix nu men tänk så kommer det spöken? :O
    Jag skulle också vilja gå ut på nattprommis. Ungarna klarar sig väl. De kan väl joddla om de vill nått.
  • Bevabus

"jodelahiihoo, mamma!"

Ogabinne skrev 2009-11-30 23:47:07 följande:
    Jag skulle också vilja gå ut på nattprommis. Ungarna klarar sig väl. De kan väl joddla om de vill nått.
  • Ogabinne

Jag drömde att min son ramlade ner på spåret och blev överkörd av tåget när min mamma skulle hålla i honom. Jag såg allting men det var för mycket folk så jag hann inte fram. Det var fruktansvärt, så verkligt!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael