-
Hej hejLeo1977 skrev 2010-01-23 08:29:52 följande:Godmorgon! :) www.glawe.se/blogg
-
en hel armeOgabinne skrev 2010-01-23 10:14:09 följande:Oj... jag visste inte det.... hej o hå va ungar jag väntar!
-
Snart ju. SKOJ!Bevabus skrev 2010-01-23 10:20:17 följande:åh, en iaf som hade en lika härlig klass som jag Den 29 januari
-
Vart på stan med kidsen. Köpt lite nytt åt dom inne på Lindex. Ny pjymasa, kalingar, trosor och byxor. Sen bebiskläder till Nova-Li Jag skulle kunna köpa ALLT. Så mkt fint.
Köpt fika oxo. Rosa o bruna munkar. YAMMI!
Nu sa vi luncha. Ville har beställt fiksbullar, potatis o ärtor.
Sen åker vi o hälsar på bebis. *sniff sniff*
Ska färga håret senare oxo. Kashmir ljusbrun. Min utväxt ser hemsk ut..
Undra om man inte ska slänga i färgen nu...
Have a gggggreat lördag everyone
-
Ja det är skoj att handla med dom stora nu Ville väljer sina egna kläder. Iaf tröjor o kallingar. Ibland kan det blir lite tjaffs. T ex om han kommer med en tröja som kostar skjortan Men det löser sig alltidmona83 skrev 2010-01-23 12:50:02 följande:Här ska jag och Tobias iväg sen och köpa lite kläder på rean inne på cubus, han fick lite pengar i födelsedagspresent. Så jag tänkte att han kunde få välja sina egna kläder. Är ju 50% där
Hoppas ni fyndar en massa fint. -
Guä! det är fan jobbigt o kulöra håret på sig själv..
Hoppas det blir bra nu...
Moffar choklad o väntar på att få skölja ut färgen.. Barn tittar på Balto.
O ingen är online. Jävla tråkmånsar
Häpp!! Kopp kaffe då..
-
Ville kom nyss o visa att han slagit ut en tand. Helt oberörd. Gjorde inte alls ont sa han.. Hårdning!!
Har inte hört nån smäll eller så.. Bara glada skratt
-
Hemma från bebissniffandet Ack så söt!
Snart kommer vännen Sarah med familj hit.. Trevlans.
Tänkte ta o göra en soppa. En pastasoppa med bruna linser.. Men fuck.. Undra om vi har linser hemma.. Fuckers! Nåja...
Adjö!
-
fastklistrade my ass haha... Har ju vart borta.. halva dan ..Ogabinne skrev 2010-01-23 18:59:27 följande:Akta er så ni inte får fyrkantiga ögon så som ni sitter fastklistrade här.
-
Jag vetefan.. Han kom in i köket o visa att han tappat tanden. Han var coollugn. Ja ba, VILLE! Hihi.. Jag hörde ju ingen duns eller gråt.. Hörde bara att barnen busade i vardagsrummet. Skrattade o hade det bra..Bevabus skrev 2010-01-23 19:51:02 följande:Hur slog Ville ut tanden BooBoo?
Jag fråga hur han lyckades slå ut den. Han sa att han hoppade på Puma.. öhm.. Okeeej.. Syrran är hård, haha!
Men tanden har jag iaf tejpat in i hans bok o antecknat Jag spar på allt när det kommer till barnen
Men jag har bett Viktor ringa tandläkarn på måndag. Dom kankse vill ta en titt eller nåt..