All we want for Christmas is Michael
Gud nej..och vem vill ha honom som läkare liksom? haha egentligen så är det ett rent skämt att han får jobba igen.
Jag fattar inte ens vart dom står i den här rättsprocessen..
Gud nej..och vem vill ha honom som läkare liksom? haha egentligen så är det ett rent skämt att han får jobba igen.
Jag fattar inte ens vart dom står i den här rättsprocessen..
Men vad har du för utbildningar då? Du har väl gått gymnasiet?
jaså? ja why not
Och du får inga jobb i butiker eller så? Hur ofta söker du jobb då? Går du på arbetsförmedlingens möten?
haha som gjort för honom då vad äre han jobbar som nu?
Oj så pass! :O
Jomen det låter ju rätt bra för honom nu känner ju jag inte honom, men utifrån det du berättat så tror jag han skulle passa som sotare!
okej...konstigt att de skrev av dig...det ska inte gå så lätt att bli det...nånstans måste det ju ha brustit i din kommunikation med dem eller så är det något du har gjort.
Det finns ju massvis med jobb man kan få utan utbildning och körkort!
hahaha roligare meritförteckning har jag då aldrig sett det låter litegrann som att han har rest runt med en cirkus men va kul att ha såna erfarenheter
När Kiki säger "allt" så menar hon nog alla jobben som du bara kan, som inte kräver en högre utbildning. Det finns ju massor att välja för oss! Klart att du inte söker jobb som kirurg, men assistenter, kundservice, ICA-lagret osv...det finns vägar till allt..