-
meh!mona83 skrev 2009-11-19 21:08:30 följande:Coming Soon
-
Poor little guymona83 skrev 2009-11-19 21:10:53 följande:Jaha ja, så var det med den saken. Nu dör Rambo snart, var pigg för 1 min sedan och nu ligger han i buren och antagligen fått en hjärnblödning
-
Hur gammal är han?mona83 skrev 2009-11-19 21:15:45 följande:Nu så är han medvetslös, men ligger fortfaranade och kipar efter luft. Varför ALLTID när man inte kan åka och lämna djuret hos en vett?
-
Min mor vill bara väl.. Hon tvinga mig inte direkt.. Hon är sån som gör som alla andra tycker är rätt.. typ! Lilla damen där... hehe!!Brooke skrev 2009-11-19 21:20:38 följande:okej, tur att jag inte har en sån mamma som säger att jag ska ta.. Min moster är sån och fick mormor att ta den när hon i själva verket inte ville..
-
O när vår vovve dör... Haft han sen valp.. Ja.. Nä.. Inte lätt när en familjemedlem dör..
-
Ja!Bevabus skrev 2009-11-19 21:27:55 följande:Det är verkligen en familjemedlem...jag hatar när folk påstår annat...
Ville var så söt på dagis en gång.. Fröken berätta att dom hade jobbat i grupp. Fröken ville att Ville skulle ge henne alla djuren som låg på bordet. Han gav alla förtum hunden..
Fröken sa att det var nog bara för att han inte såg Iggy som ett djur utan som en i familjen -
Hej hopp alla kaniner
Jag har en hund som gillar snö.. som gillar hetta.. som hatar regn
Jag beklagar sorgen Mona Du o ungarna får ha en fin cermoni ...
När får katt Arne gick bort så grävde vi ner den under ett körsbärträd som Vikke planterat. Sen gjorde vi iordning en egen liten sten.
Kul med ny säng till grabben. Men.. Är det inte tajt i spjälisen?
Puma börjar växa ur sin. Vi har tagit bort ena gaveln så hon kan ta sig ur själv o så.. Men det börjar bli dags för en ny säng till henne. Växasäng eller nåt..
Ja denna mespropp däcka igår
Glömde ju säga night night
Uppe sen 7. Full rulle hela dan. Handling o städning på fm. Bakning och besök på em. Laga mat. Besök på kvällen. Spelat massa spel med ungar. Inte en enda gång lurade jag tuppen...
Fick massage innan jag somnade igår.. Vaknade 00 o trodde klockan var tidig morgon...
Idag kl 10 ska jag o Puppa möta svägerskan inne i gallerian. Hennes älsta dotter på 5 ska sjunga med sitt dagis.
Sen till apotek och köpa vårtmedel. Grabben har fått en vårta på hälen.
Det är min plan idag...
-
Får ingen bild av hur dom ser ut... Låter coola iaf Häftigt med så gammalt..mona83 skrev 2009-11-20 08:36:56 följande:Nepp har 20 år gamla spjälisar och dom är ganska långa faktkist. Grejen är den att jag har skjutit och skjutit på det... Mest lathet tror jag
-
Jobbigtmona83 skrev 2009-11-20 08:39:33 följande:Jaha ja, nu börjas det igen. Vägrar han gå på pottan.... Och ja, om 20 min ska han vara på dagis. Han har blivit så jävla skrikig och gring av sig. Så fort han ska in på tex pottan ja då ska det skrikas. Får han inte som han vill ska det skrikas. osv.
När Ville är på det humöret så blir man ju tokig. Han är envis som fan och jag är oxo envis som fan. Han ska minnsan inte vinna denna fight -
Sant ju När det är värmebölja så ligger han ute o jäser. Är det istider ute ligger han o jäser.. Regnar det vill han komma in. Men han är ute o går i alla väder.Brooke skrev 2009-11-20 10:57:42 följande:haha rolig din hund är, han gillar snö och hetta men avskyr regn :O haha det var något..
Han börjar bli mer o mer innehund nu. Är väl åldern...