• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Sandra: Hoppas det hjälper! Testa varm dusch med strålen mot ryggen annars, det är kanon.

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:54:23 följande:
    Mmm... vi får helt enkelt hålla tummarna att producenterna tänker på oss dödliga som förtjänar dessa biljetterna. För det tycker jag att vi fans gör bättre än rika kändisar.
    Ja verkligen

Sen kan jag tycka att om det inte kommer nån som helst info innan biljetterna släpps, då är det jäkligt dåligt :-/
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:57:34 följande:
    Ja verkligenSen kan jag tycka att om det inte kommer nån som helst info innan biljetterna släpps, då är det jäkligt dåligt :-/
    Absolut! Det håller jag med om...
    Och de brydde sig iaf inte om att svara på en dödligs mail... Hade Brittan, Madonna eller Obama mailat kan jag svära på att de skickat broshyrer, nej, de hade ta mig fan åkt dit personligen och överlämnat information om allt de hade velat veta. Men mitt mail, det slängdes väl oläst.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 20:02:51 följande:
    Absolut! Det håller jag med om... Och de brydde sig iaf inte om att svara på en dödligs mail... Hade Brittan, Madonna eller Obama mailat kan jag svära på att de skickat broshyrer, nej, de hade ta mig fan åkt dit personligen och överlämnat information om allt de hade velat veta. Men mitt mail, det slängdes väl oläst.
    Alla gånger...
    Om man inte får se dem på scen
  • mona83

Vad jag hatar att folk ska in i ens lägenhet, speciellt när man inte vet när dom tänker dyka upp.
    Ska blåsa avloppen här under dagen i morron mellan 7.30-17.00, så får inte spola i toan, inte spola vatten i kranar osv.... Så det gäller ju att man inte blir kissnödig innan man ska åka till dagis :-/.

• Brooke
    mona83 skrev 2009-11-29 20:18:26 följande:
    Vad jag hatar att folk ska in i ens lägenhet, speciellt när man inte vet när dom tänker dyka upp. Ska blåsa avloppen här under dagen i morron mellan 7.30-17.00, så får inte spola i toan, inte spola vatten i kranar osv.... Så det gäller ju att man inte blir kissnödig innan man ska åka till dagis :-/.
    Det kommer du ju bli, iofs nu vet jag ju inte när ni går upp på morgonen för innan 7:30 måste ni väl få gå på toa och spola och sådant?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-29 20:16:29 följande:
    Jag kom på och tänka på Janet Jacksons intervju hon skulle göra för några veckor sen,
    ">

" target="_blank">

Jag tror att det är denna men jag är inte säker. Hon pratar ju om Michael där..
    Ska snart titta.. Bara låta de laddas klart.. sega skit
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael