-
Gör så ska nog snart göra samma sak.. Är trött. Och ska upp i morgon fölr jag ska sätta mig i klassrummet i 2 timmar i morgon..mona83 skrev 2010-02-08 23:02:25 följande:Så jag tackar nog för mig och läser expressen eller Aftonbladet i morron bitti innan dagis och ser om dom skrivit nått mera om rättegången då....Go natt
-
UPDATE 2:00 PM PT: The DA wants bail set at $300,000. Murray's attorney is objecting -- says Murray is not a flight risk.
:O Nån som vill översätta åt mig? 300 000 :O
-
UPDATE 1:59 PM PT: The medical board just filed a motion to have Murray's medical license revoked.
Menar dem att Hans läkarlicens kommer att bli indraget? :D -
Jag tror hans läkarlicens är indraget.
-
Murray betalade 25 000 dollar för att gå därifrån vilket jag inte alls tkr är okej..
Han ska väl bli häktad och skit som alla andra..
-
Jag fick upp den.. och den funkar för mig.mona83 skrev 2010-02-09 07:48:33 följande:Men åh, expressen hade lagt ut enm pdf fil med åtalet mot Murray men den ville inte funka. Stod att filen var förstörd och inte gick att laga
-
Jag kollade oxå dock blev jag dålig då kameramannen höll på konstigt med kameran så blev yr och illamående och dessutom fick jag ont i huvudet :SOgabinne skrev 2010-02-09 12:20:05 följande:75 000 dollar. Ca en halv miljon svenska kronor.såg allt när det hände live i natt, trött som en gris idag. Har en väldigt bad day. Håller mig off ett tag.
Så jag såg honom aldrig komma ut. Tog det lång tid? Jag gick och la mig runt 00:25 eller så -
Whoho, nu har jag läst texten till fridas artikel :D ska bli roligt det här.
Kommer få hem 8 nummer hem så jag slipper att hålla koll på när dem kommer ut i butiken. Får ju ett sminkset och sminkväska för 145 kr :D plus 45 kr i frakt :D
Billigt för 8 nummer.. :D men ni som vill ha den artikeln får säga till mig så kan jag kopiera det och skicka hem det till er..
-
Vet inte hur mkt det kommer synas men jag kan ju kolla på det...Bevabus skrev 2010-02-09 17:33:00 följande:Eller så scannar du bara in artikeln och skickar som bilder till oss, som jag sa förut....billigare och lättare...
-
Hmm nu ska jag försöka mig på att skriva ett Personligt brev. Hmm jaha det kommer gå bra. *not*