• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

Har varit nere på stan nu! Tog en vända till torget där det var flera stånd uppsatta med julsaker. Och en kvinna hördes i mikrofonen:
    "Och i det här ståndet till vänster har vi hembakat godis med allt ifrån..." och blablabla
    Det sprang runt en massa snygga killar utklädda till tomtar också haha! Delade ut reklam och sånt.
    Efter det gick jag in i flera butiker och kände "det vill jag köpa och det och det och DET!!!"...så imorgon har jag bestämt att jag ska ner på stan och shoppa måste ju få utlopp för mina känslor!

Såklart så hade jag valt att INTE ha någon foundation på mig och att gå ner på stan både nyvaken och utan att ha ätit frukost...vad händer? Jo det gamla vanliga när man inte känner sig frisk och kry. Man träffar på bekanta. Nu var det en danskompis till mig, en kille som jag bara träffar då och då men som är väldigt schysst. Man är ju glad att se dem men man hade blivit ändå gladare om man hade träffat dem när man såg snygg ut

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-29 13:14:51 följande:
    Har varit nere på stan nu! Tog en vända till torget där det var flera stånd uppsatta med julsaker. Och en kvinna hördes i mikrofonen:"Och i det här ståndet till vänster har vi hembakat godis med allt ifrån..." och blablabla Det sprang runt en massa snygga killar utklädda till tomtar också haha! Delade ut reklam och sånt.Efter det gick jag in i flera butiker och kände "det vill jag köpa och det och det och DET!!!"...så imorgon har jag bestämt att jag ska ner på stan och shoppa måste ju få utlopp för mina känslor!Såklart så hade jag valt att INTE ha någon foundation på mig och att gå ner på stan både nyvaken och utan att ha ätit frukost...vad händer? Jo det gamla vanliga när man inte känner sig frisk och kry. Man träffar på bekanta. Nu var det en danskompis till mig, en kille som jag bara träffar då och då men som är väldigt schysst. Man är ju glad att se dem men man hade blivit ändå gladare om man hade träffat dem när man såg snygg ut
    Det händer väldigt ofta..
  • Bevabus

Jo tyvärr..

Brooke skrev 2009-11-29 14:13:38 följande:
    Det händer väldigt ofta..
  • Bevabus

Den senaste såklart :P det var ju den jag köpte

Brooke skrev 2009-11-29 14:58:39 följande:
    Vilken film?? det är ju endel..
  • KikiBoo

Hej hopp!

Har vart på stan själv.. Hade velat ha barnen med mig. Det var så juligt o mysigt ute..
    Men jag shoppa lite julestuff.. Hitta en sån ful tomte som jag bara skulle ha
    Jag var inne på en sån där billig affär där dom har allt krimskrams...
    Nu även massa MJ prylar. MJ koppar, MJ tavlor, MJ klockor.. My my..
    Jag var även in på Bokia o köpte Disneys klassiska sagor till barnen

Båda barn sover.. Ska fixa lite käk åt dom snart...
    Sen pepparkaksbak. Tända ett ljus..

Fan! Jag glömde köpa hem glass. Glass är bra när man är sjuk

Viktor sa idag.. Jag vill se Twillight. Äh! Det är väl inget att se sa jag, haha! Bara massa vampyrer o varulvar.. Jamen det är ju COOLT!!
    Så.. Vem vet.. Snart kanske jag sett lite vapyrer o vulvar

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

haha jooo ni måste se den! Fast man måste verkligen läsa böckerna innan för att förstå allt och tycka att det är sådär FANTASTISKT bra som vi Twilight-fans tycker
    Jag fastnade ju direkt för filmen. Men min kompis och syrra fattade inte alls poängen med filmen när de såg den och jag tjatade om att de skulle läsa böckerna och sa att "ni KOMMER att älska Twilight, jag lovar". Till slut så läste de första boken och några veckor senare var alla fyra böcker utlästa och kan man tänka sig...de är numera BESATTA!

BooBoo skrev 2009-11-29 15:07:31 följande:
    Hej hopp!Har vart på stan själv.. Hade velat ha barnen med mig. Det var så juligt o mysigt ute..Men jag shoppa lite julestuff.. Hitta en sån ful tomte som jag bara skulle ha Jag var inne på en sån där billig affär där dom har allt krimskrams...Nu även massa MJ prylar. MJ koppar, MJ tavlor, MJ klockor.. My my..Jag var även in på Bokia o köpte Disneys klassiska sagor till barnen Båda barn sover.. Ska fixa lite käk åt dom snart... Sen pepparkaksbak. Tända ett ljus.. Fan! Jag glömde köpa hem glass. Glass är bra när man är sjuk Viktor sa idag.. Jag vill se Twillight. Äh! Det är väl inget att se sa jag, haha! Bara massa vampyrer o varulvar.. Jamen det är ju COOLT!! Så.. Vem vet.. Snart kanske jag sett lite vapyrer o vulvar
  • Bevabus

Mamma och syrran baka lussebullar nere i köket nu....
    Åhh va gott med varma, nybakade...ska sno åt mig några sen

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael