haha jooo ni måste se den! Fast man måste verkligen läsa böckerna innan för att förstå allt och tycka att det är sådär FANTASTISKT bra som vi Twilight-fans tycker
Jag fastnade ju direkt för filmen. Men min kompis och syrra fattade inte alls poängen med filmen när de såg den och jag tjatade om att de skulle läsa böckerna och sa att "ni KOMMER att älska Twilight, jag lovar". Till slut så läste de första boken och några veckor senare var alla fyra böcker utlästa och kan man tänka sig...de är numera BESATTA!
BooBoo skrev 2009-11-29 15:07:31 följande:
Hej hopp!Har vart på stan själv.. Hade velat ha barnen med mig. Det var så juligt o mysigt ute..Men jag shoppa lite julestuff.. Hitta en sån ful tomte som jag bara skulle ha Jag var inne på en sån där billig affär där dom har allt krimskrams...Nu även massa MJ prylar. MJ koppar, MJ tavlor, MJ klockor.. My my..Jag var även in på Bokia o köpte Disneys klassiska sagor till barnen Båda barn sover.. Ska fixa lite käk åt dom snart... Sen pepparkaksbak. Tända ett ljus.. Fan! Jag glömde köpa hem glass. Glass är bra när man är sjuk Viktor sa idag.. Jag vill se Twillight. Äh! Det är väl inget att se sa jag, haha! Bara massa vampyrer o varulvar.. Jamen det är ju COOLT!! Så.. Vem vet.. Snart kanske jag sett lite vapyrer o vulvar