• Brooke

All we want for Christmas is Michael

L jung skrev 2009-11-22 19:55:24 följande:
    Aphrodite JonesDen kommer visa sig intressant eftersom hon gick in dömmande mot Michael, och upptäckte under rättegångens tid att media mer eller mindre gjort upp sinsemellan att inte bry sig om FAKTAN som kom ut från rättegången utan svartmålade honom i ett gemensamt försök (och lyckades)  att dömma Michael vad som än sades därinne.Aphrodite var övertygad om vem Michael var ganska tidigt och boken är hennes försök att skapa rättvisa för honom.
    Det är ju jättebra att hon gjorde =)

http://cdon.se/b%c3%b6cker/jones%2c_aphrodite/michael_jackson_conspiracy-6468388
    ÄR det denna bok??
  • Brooke
    L jung skrev 2009-11-22 20:00:06 följande:
    jajjemensan!!!!
    Good =) tack för boktipset =)

Ska försöka att läsa mer böcker på engelska =)
    mona83 skrev 2009-11-22 20:02:01 följande:
    Jo jag såg, har sidan uppe. Funderar på om man ska beställa den eller vänta tills efter jul. Kan betställa den och Moonwalk på eng samtidgt kanske
    Good =) Jag ska oxå beställa Moonwalk när jag har råd.. =)
  • Brooke
    L jung skrev 2009-11-22 20:03:39 följande:
    Det jag tycker är bra med boken är att den skrevs och utgavs 2007.  Alltså innan MJ avled ( blev mördad....) Det är så lätt att böcker som skrivs EFTER det att någon dött blir mer ''sensations blablabla'' bara för pengar skull, och bara halvsanningar (om någon sanning överhuvudtaget).  Hon skrev boken för att göra rättvisa, eftersom media inte skrev det som stog i rättegångsprotokollet!
    Det tycker jag är bra =)
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 20:06:30 följande:
    Ska beställa den eng Moonwalk för att jag blev så besviken på att den svenska inte alls kändes som det var Mj som skrivit den....
    Jag har skrivit till den där antik butiken jag beställde ifrån, men inte ett jävla ljud om något. Inte om jag får tillbaka mina pengar eller inte, vet inte hur jag ska göa. Har ju lixom spenderat 267:- och dem vill jag ha tillbaka. Men det verkar inte jag få tillbaka för jag har skrivit två mail men ingen respons..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 20:28:14 följande:
    Skriv till deom att om du inte får tillbaka dina pengar så vänder du dig till Ko. konsumentombudmannen.... Tror man kan göra det iaf...
    Kan inte skriva det förrens jag vet helt säkert..

Men frågan är vem som vet det?
    Bevabus skrev 2009-11-22 20:29:12 följande:
    Nej nu är jag jättetrött...lägger mig i sängen och kollar på film. God natt
    Gonatt hörs i morrn =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael