• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Längtan efter dig skrev 2009-11-21 22:33:33 följande:
    Hej flickor!Nu var det ett tag sedan jag var här. Hur är det med er?
    hejsa, jodå de e bra.. dock är jag godis sugen så jag klättrar snart på väggarna, jag har varit utan godis och cola i 43 dar snart 44 :O helt otroligt att jag har hållit mig så länge :O
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-11-21 22:41:00 följande:
    Bara finfint :)Hmm, varför blev de översta två texterna jag skrev grå?
    Thanks.. Men snart blir det ett slut och ätnining på lördagar och stora helgdagar som julafton..
    Längtan efter dig skrev 2009-11-21 22:41:16 följande:
    Jag vill se den senaste!
    Det är den första nu... Så jag vill se alla andra oxå =) hur många är det?? 3 eller?
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 08:36:47 följande:
    Så var man uppe igen.....Vill inte att det ska bli måndag. Har inget emot att lämna Tobias på dagis iofs, men sen är det ju familjeförskolan, förra veckan åkte vi aldrig dit. Dels hade jag ruskigt dåligt med bensin i bilen ena ggr andra gången så¨var vi så sena till dagis så då sket jag i det. Så bara att ta tjuren i hornen och knalla dit även fast jag vet att jag kommer vara så besviken och lessen när jag går därifrån . Har ju varit det dom sista veckorna när man gått därifrån.Fick ett sms förra veckan där dom frågade om jag ville ha hjälp med att komma till en psykolog. Jag skrev det att jag behöver ingen psykolog. När folk beter sig som dom 2 gör så stänger jag dörren för dom. Släpper inte in dom.Är det nåra som behöver psykolog är det nog dom två, bearbeta deras nojjighet och den ena behöver det för att komma till insikt....Sen är det dags att besikta bilen oxå, hoppas inte att jag måste besikta om den i år. För då har jag inte råd att lämna den på verkstad så då får jag ta körförbud på bilen :-/
    Men vilka idioter.. Varför fråga om du behöver en psykolog? :S Finns folk till ALLT
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 08:46:07 följande:
    Härliga morgon som börjar med krig om toaletten... Puma är kissnödig. Ville blir helt plötsligt bajsnödig. Jag är SUPERDUPERkissnödig. Puma först.. Ville skriker och bråkar som bara den..  När Puma ärklar vägrar han gå på toan. Fortsätter härja. Så då tömmer jag min blåsa.. Aaaaaah Två toaletter vore inte helt fel nu.. Puma är i princip torr dagtid nu..En sväng till ghettot idag..
    hehe så kan det vara ibland =) hehe
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 09:40:11 följande:
    Japp, det var vad dom sa.... Jag testar i morron igen, är det ingen förbättring då så kommer jag tacka för oss....Det tråkiga är att leah är den enda i sin ålder då . Så jag kommer få gå efter henne vart hon är går.... Det funkar inte för oss. Försökte förklara det för dessa två mammor, men då kom det får vi säga åt henne när hon kommer för nära? Det handlar inte om det, det handlar för mig om att dom måste våga ge Leah space....Men så långt kom jag inte....
    Tror du behöver försöka förklara för dem att Leah inte är ett sånt barn som gör andra små barn illa.. Hon vill bara väl.
    Två åringar kan mer än vad man tror, och dessutom leker dem livligt, om dem är rädda för att Leah ska göra illa deras små bebisar så tkr jag att dem inte ens ska gå dit. Då kan dem vänta med att gå dit tills deras barn har blivit lite äldre.
    Det är ju förjävligt att du ska behöva backa tillbaka bara för att det inte går med dessa mammor, man skulle ju behöva verkligen få folk att förstå vad dem håller på med, alla barn har väl rätten att vara där.. Där kan dem ju leka av sig och sådant som dem kanske inte gör hemma..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 11:19:08 följande:
    Jacksons läkare köpte dödsdrogen i Las Vegas www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.178819...
    det där har ju stått förut att han köpte från ett apotek i Las Vegas (har jag för mig)
    BooBoo skrev 2009-11-22 11:25:06 följande:
    Jacksons handske såld till rekordpris svenska.yle.fi/nyheter/artikel.php?id=173044Så där ser väl inte handsken ut... Eller
    Hum.. Det där liknar inte hans handske :S
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-22 12:08:18 följande:
    Mm har läst det där....När de som skulel bära ut kistan till bilen under morfars begravning skulle gå ut så snubblade en av gubbarna på en låda så de höll på att tappa hela kistan. Mitt hjärta höll på att stanna om jag säger så. Fy fan vilket obehagligt ögonblick. Jag bara väntade på att ksitan skulle braka i golvet och att morfar skulle trilla ut Jag hade några månader innan sett ett inslag på nyheterna från en begravning när dem skulle gå med kistan nerför en låååång och bred trappa. Så tappar dem kistan så en rullar nerför trappan och kroppen trillar ut och flyger den med....Med morfar gick det ju iaf bra som tur var, annars så hade jag nog inte kunnat tänkt tillbaka på hans begravning så positivt som jag gör idag.
    okej, ja när moster skulle bli utburen så gick ju vi bakom dem som tog ut kistan, dem tog ut kistan till en vagn och sedan tog dem vagnen med sig och sådant. Och när dem skulle bära kistan till vagnen så såg det väldigt snett ut när dem bar den :O
    Bevabus skrev 2009-11-22 12:09:42 följande:
    tvåan eller ettan?
    Det var ettan som var på tv4 igår
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 12:08:56 följande:
    Ingen aning, kanske för att typ gråtit varje gång jag gått därifrån eller nått :-/.Inte så konstigt att man är lessen nä'r man går från ett ställe om nån varit dum mot ens barn och man inte frå nån respons på det
    Då får du tala om varför du har gråtit varje gång du går där ifrån.. Dem kan ju inte skicka ett sms och säga att du borde uppsöka en psykolog :S Jävligt omoget om jag får säga min mening.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael