mona83 skrev 2009-11-22 09:40:11 följande:
Japp, det var vad dom sa.... Jag testar i morron igen, är det ingen förbättring då så kommer jag tacka för oss....Det tråkiga är att leah är den enda i sin ålder då . Så jag kommer få gå efter henne vart hon är går.... Det funkar inte för oss. Försökte förklara det för dessa två mammor, men då kom det får vi säga åt henne när hon kommer för nära? Det handlar inte om det, det handlar för mig om att dom måste våga ge Leah space....Men så långt kom jag inte....
Tror du behöver försöka förklara för dem att Leah inte är ett sånt barn som gör andra små barn illa.. Hon vill bara väl.
Två åringar kan mer än vad man tror, och dessutom leker dem livligt, om dem är rädda för att Leah ska göra illa deras små bebisar så tkr jag att dem inte ens ska gå dit. Då kan dem vänta med att gå dit tills deras barn har blivit lite äldre.
Det är ju förjävligt att du ska behöva backa tillbaka bara för att det inte går med dessa mammor, man skulle ju behöva verkligen få folk att förstå vad dem håller på med, alla barn har väl rätten att vara där.. Där kan dem ju leka av sig och sådant som dem kanske inte gör hemma..