• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-02-12 19:38:34 följande:
    hehe vi hinner, bara vi får något att prata om :D
    Nu är jag här oxå
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-12 19:58:12 följande:
    Någon som ska se på Let's dance?
    Jag kollar på det...
  • mona83

Kanin skrutt har fått nån knäpp. Hoppar upp i soffan mellan varven så får han för sig att han ska fortsätta upp på ryggstödet. Men det går inget vidare

• mona83
    Bevabus skrev 2010-02-12 22:03:59 följande:
    Haha
    Första gången var han och krälade uppe på mammas axlar eftersom han prompt skulle försöka hoppa upp på ryggstödet precis där hon satt....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-12 22:15:13 följande:
    Min kanin har hoppat upp på buren för ett tag sedan sen har hon hoppat upp på våran fotölj i datarummet men hon gör inte det nu med fotöljen eftersom den alltid är belastad med kläder och skit.. Så hon kommer inte upp i den.. =(
    Han har bara stått på bakbenen och tittat förut. bara väntat på att han skulle börja hoppa upp i soffan... Såg så lätt ut för honom oxå.
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-12 22:37:53 följande:
    Okej, hehe.. Kan du inte ta kort på sötisen så man får se hur han ser ut?
    Det kan jag göra, men tyvärr så kan jag inte lägga in nån bild i datorn sen. Av nån anledning så vill inte min tele och dator funka ihop. Har provat att installera med cdn oxå men det funkade iaf inte. Måste ha tag i brorsan så han kan hjälpa mig fixa den biten .
    Men så fort det går så ska jag lägga in en bild på honom....
  • mona83
    mona83 skrev 2010-02-12 22:46:50 följande:
    Men vad knäppt, nu verkar det funkar med telefonen och datorn
    Hmm ne... det funkar inte... gjorde ju det nyss
  • mona83

Nu ska jag se om det går att få en bra bild av Svante, han sitter i buren och har ingen blixt på mobilen så tror det är för mörkt. Men ska göra ett försök iaf...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael